.

Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud aanpassen

  • 17 September 2012
  • 5 reacties
  • 547 Bekeken

Ik heb ook een probleem mijn verzoek tot nummerportering, ik heb bij de aanvraag aangegeven dat ik per 03 sept weg kan bij T-Mobile. Ik kreeg van Simyo het bericht dat mijn nummer per 10-12 geporteerd wordt. Ik heb op 06-09 aangegeven dat dit niet juist is omdat ik wegens netwerkproblemen per direct weg kan bij T-Mobile maar ik krijg helaas geen bericht meer van Simyo behalve dat ze het druk hebben.
Jammer......
icon

Beste antwoord door Alex 18 September 2012, 11:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Hallo,
Het vervelende van Simyo is dat ze - toen ze nog niet lang in de markt waren - goed bereikbaar waren en snelle service leverden. Helaas is dit daarna alleen maar achteruitgegaan. Telefonisch lukt het al heel lang vaak niet ze te bereiken. Dit forum is o.a. opgericht om zo ook de klantenservice te gaan aanbieden. Heel vervelend, omdat telefonisch contact veel sneller gaat. Maar ja... wat de klant wil is niet zo belangrijk. Als er maar geld verdiend wordt. Ze hebben waarschijnlijk hun eigen groei niet kunnen bolwerken.
Zelf zal ik waarschijnlijk over niet al te lange tijd overstappen naar een weliswaar duurdere, maar meer klantgerichte provider.
Heel veel succes, hopelijk krijg je wel snel een reactie!
Ik wacht nog op een reactie....
Hallo,
Het vervelende van Simyo is dat ze - toen ze nog niet lang in de markt waren - goed bereikbaar waren en snelle service leverden. Helaas is dit daarna alleen maar achteruitgegaan. Telefonisch lukt het al heel lang vaak niet ze te bereiken. Dit forum is o.a. opgericht om zo ook de klantenservice te gaan aanbieden. Heel vervelend, omdat telefonisch contact veel sneller gaat. Maar ja... wat de klant wil is niet zo belangrijk. Als er maar geld verdiend wordt. Ze hebben waarschijnlijk hun eigen groei niet kunnen bolwerken.
Zelf zal ik waarschijnlijk over niet al te lange tijd overstappen naar een weliswaar duurdere, maar meer klantgerichte provider.
Heel veel succes, hopelijk krijg je wel snel een reactie!


Bij de aanvraag waren ze erg snel met reageren maar nu
helaas niet meer. Gelukkig is ie maandelijks opzegbaar
alhoewel ik wel weer bang ben voor problemen die de
nummerportering dan weer opleveren....
Simyo is voor mij ook een tijdelijk oplossing omdat ik bij
T-Mobile geen goed bereik had omdat ze zo'n GSM paal
hadden verwijderd...zo zie je maar er is overal wat!
Jij ook succes en bedankt voor je reactie!
Badge
De service is echt waardeloos geworden bij Simyo .

E-mails wordt gewoon niet beantwoord.., dan beweren ze gewoon dat ze de mail niet hebben ontvangen, terwijl ik de ontvangst bevestiging heb ontvangen, gaat natuurlijk automatisch, kost ze niets, anders kreeg je die natuurlijk ook.

45 minuten wachten aan de telefoon is normaal, en dan krijg je nog iemand die nauwelijks ergens een antwoord op weet.....
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rinske72,

Allereerst onze excuses wegens het lange wachten. Ik zal je vraag hier verder op pakken. Ik heb je nummerbehoud aanvraag laten wijzigen. Er is een nieuw verzoek tot nummerbehoud ingediend met daarbij de opmerking dat je toestemming hebt om eerder weg te mogen ivm netwerk problemen. Er is een verzoek ingediend om het telefoonnummer met 5 werkdagen over te nemen. Je wordt per email automatisch geïnformeerd over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex

Reageer