Skip to main content
Vandaag probeer ik via de website van Simyo opnieuw nummerbehoud aan te vragen. In het door Simyo genoemde tabblad ‘Overzicht’ is echter geen blauwe balk meer zichtbaar voor de aanvraag nummerbehoud.



Ik wil een aanvraag nummerbehoud per 25 september 2014 doen voor het telefoonnummer 06******** bij Vodafone, het simkaartnummer van Vodafone is 8931440300*********



Kan Simyo met deze gegevens vandaag een aanvraag nummerbehoud doen bij Vodafone? Alvast bedankt voor de moeite! Mijn (tijdelijk) nummer bij Simyo is 06********.



Dit verzoek is bij de klantenservice ook bekend onder ticketnummer 898603.
Hallo CTamis.



Omdat dit een openbaar forum is wil je adviseren in het vervolg geen persoonlijke (06 nummer) te vermelden in een topic uit privacy-overwegingen.

Dat kan tot binnen een uur na plaatsing.



Groet,

Friesian :rolleyes:
Hoi CTamis, welkom op het Simyo forum!



Zoals Friesian terecht aangeeft is dit een openbaar forum, ik heb de gegevens die je geplaatst hebt dus aangepast.

Je hebt je gegevens ook gemaild en we hadden ze ook nog steeds.



Je kúnt zelf op Mijn Simyo, op het tabblad Mijn instellingen & simkaart, onder het kopje Simkaart alsnog nummerbehoud aanvragen.

Ik denk niet dat dat nodig is, trouwens, want mijn collega van afdeling Nummerbehoud heeft al gereageerd op je mailtje.

Reageer