Skip to main content
Ik heb zojuist een overstap gedaan van Simyo Tringg naar Simyo. Hiervoor heb ik tevens nummerbehoud aangevraagd.

Er staat dat er een tijdje overheen gaat (circa 3 dagen) voordat je nieuwe nummer wordt overgezet naar je oude nummer en dat je dan buiten je bundel kosten betaald. Geldt dit ook als je van Simyo Tringg overgaat naar Simyo of wordt je nummerbehoud dan direct ingeschakeld?

En hoe zit het met de afsluitkosten, want in principe blijf je bij de zelfde provider, dien je deze kosten dan alsnog te betalen?
Hoi Simone de H, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb dit topic met je vraag even verplaatst naar het subforum Nummerbehoud. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.



In je gegevens zie ik inderdaad dat het nummerbehoud voor 5 november gepland staat. Totdat je nummer is overgezet bel je gewoon nog met je oude Tringg abonnement. Als je woensdag met die simkaart op een gegeven moment geen bereik meer hebt, kun je je nieuwe gaan gebruiken.



Wanneer je je simkaart activeert en je ziet dat er toch aansluitkosten in rekening gebracht worden, kun je dat dan even laten weten?

Dan crediteren we dat meteen voor je.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer