Skip to main content

.

Als ik probeer te bellen, krijg ik het bericht dat mijn aansluiting vanwege administratieve redenen niet werkt. Ik heb de faq hierover doorgelezen, zonder resultaat.

1: Mijn simkaart heb ik namelijk al geactiveerd.

2: Ik heb sim-only abonnement, geen prepaid.

3&4: Ik heb nog geen bel-kosten gemaakt, en niets gehoord over onbetaalde facturen.

5: Ik heb mijn telefoon meerdere malen aan en uit gezet sinds ik de sim-kaart heb geactiveerd.

6: Ik heb mijn abonnement niet beeindigd.



Kan dit opgelost worden?



Met vriendelijke groeten,

~Frans
Frans45,



Het beste kan je even contact opnemen met de klantenservice.
Als ik probeer te bellen, krijg ik het bericht dat mijn aansluiting vanwege administratieve redenen niet werkt. Ik heb de faq hierover doorgelezen, zonder resultaat.

1: Mijn simkaart heb ik namelijk al geactiveerd.

2: Ik heb sim-only abonnement, geen prepaid.

3&4: Ik heb nog geen bel-kosten gemaakt, en niets gehoord over onbetaalde facturen.

5: Ik heb mijn telefoon meerdere malen aan en uit gezet sinds ik de sim-kaart heb geactiveerd.

6: Ik heb mijn abonnement niet beeindigd.



Kan dit opgelost worden?



Met vriendelijke groeten,

~Frans




Hoi Frans45,



Welkom op het forum!

Ik zie dat er telefonisch contact is geweest met de klantenservice en dat je simkaart een reset heeft gekregen.

Heeft de reset op je aansluiting het probleem verholpen?

Reageer