Beste Simyo
Sinds gisteren de nieuwe simkaart in gebruik van Simyo, Eerst gewoon bereik en een aantal uren later, sinds een dag nu, geen mogelijkheid meer om te bellen, en ik krijg dan de melding: Aansluiting wegens administratieve redenen buiten gebruik.
Kan dit zsm opgelost worden?
Ook 1200 werkt niet, dan word ik verbonden met mijn oude provider?
Mvg
Chella
Bladzijde 1 / 1
Hoi Chella, welkom bij Simyo!
Er lijkt zo te horen iets niet helemaal goed te zijn gegaan bij de overstap. Ik zie dat je vanmorgen ook meteen contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice, die meteen op zoek zijn naar een oplossing voor je 🙂.
Mijn collega neemt meteen contact met je op als hij meer weet!
Groetjes, Tiury
Er lijkt zo te horen iets niet helemaal goed te zijn gegaan bij de overstap. Ik zie dat je vanmorgen ook meteen contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice, die meteen op zoek zijn naar een oplossing voor je 🙂.
Mijn collega neemt meteen contact met je op als hij meer weet!
Groetjes, Tiury
Beste Simyo,
inmiddels kan ik wel bellen en gebeld worden, alleen het 3G/4G netwerk doet het niet. Ik heb wel wifi, maar geen netwerk buiten wifi. Wat kan ik hier aan doen?
mvg, Chella
inmiddels kan ik wel bellen en gebeld worden, alleen het 3G/4G netwerk doet het niet. Ik heb wel wifi, maar geen netwerk buiten wifi. Wat kan ik hier aan doen?
mvg, Chella
Je moet even controleren op Mijn Simyo of internet op je mobiel in Nederland aan staat.
ok dank je, inmiddels werkt het!
Hoi Chella,
Wat goed om te zien dat het ondertussen allemaal weer werkt zoals het hoor te werken 🙂 Inclusief het internet! Mocht je in de toekomst nog vragen voor ons hebben, laat je het dan weten?
@Scotsman, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Wat goed om te zien dat het ondertussen allemaal weer werkt zoals het hoor te werken 🙂 Inclusief het internet! Mocht je in de toekomst nog vragen voor ons hebben, laat je het dan weten?
@Scotsman, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.