Skip to main content
Beste mensen van Simyo,



Ik maak gebruik van een Prepaid kaartje van Simyo. Dit heeft altijd goed gewerkt. Gisteravond was mijn beltegoed op. Dat stond op -0.04 euro. Het beltegoed heb ik inmiddels enkele uren geleden opgewaardeerd met 20 euro. Dit is ook bijgewerkt op mijn eigen pagina op "mijn simyo". Echter kan ik nog steeds niet smsen en als ik probeer te bellen hoor ik de melding: "uw aansluiting wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld"? Ik vind het een beetje vreemd dat een prepaid kaart wel opgewaardeerd kan worden met 20 euro, terwijl deze wegens administratieve redenen buiten gebruik is.



Graag wil ik weten welke administratieve redenen ertoe hebben geleid dat mijn aansluiting buiten gebruik is gesteld en uiteraard: Hoe lossen we dat op?



Graag hoor ik van jullie. Bij voorbaat dank. 
Toch maar even gebeld met de klantenservice (de wachttijd was nu niet zo lang). Het blijkt om een storing te gaan en het zou om half 6 verholpen zijn. Dus maar even afwachten. 
Toch maar even gebeld met de klantenservice (de wachttijd was nu niet zo lang). Het blijkt om een storing te gaan en het zou om half 6 verholpen zijn. Dus maar even afwachten. 



Hoi Dim,



Ik zie ook dat je betaling inmiddels is ontvangen. Ik zie hier echter geen vertraging in. Wat je de volgende keer eens kunt proberen is je toestel na het opwaarderen even uitschakelen, en daarna weer inschakelen. Dan kan je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.



Laat je even weten of je inmiddels weer kunt bellen?



Groetjes,

Charlene

Reageer