Hallo,
Gister is mijn nummer met nummerbehoud overgezet naar mijn simyo simkaart.
Het probleem is dat ik nog niet kan bellen/smsen enz. Mijn aansluiting is om adminitratieve redenen buiten gebruik gesteld. De simkaart heb ik een maand geleden al geactiveerd. Kan iemand dit oplossen?
alvast bedankt!
Beste L.S,
Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem staan er geen blokkades op het netwerk. Wij hebben voor de zekerheid je Simyo simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om de telefoon uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem staan er geen blokkades op het netwerk. Wij hebben voor de zekerheid je Simyo simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om de telefoon uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
kan iemand mij ook helpen PLZ?? kan nog steeds niet bellen, heb er wel een tientje opgegooid!!!
***! ben nu echt pissig aant worden!!!kan nog steeds niet bellen!!wie kan mij nou helpen!?!?!
Gewoon even bellen met 0800-0232300
Hieronder het telefonische keuzemenu van de klantenservice.
Â
TOETS 1 VOOR VRAAG OVER BESTELLING| DE LEVERING VAN SIMYO STARTPAKKET | OF AANVRAAG NUMMERBEHOUD
Toets 1 — voor vragen over een bestellingen of de levering van het simyostartpakket
Toets 2 — voor vragen over uw aanvraag van nummerbehoud
TOETS 2 VOOR VRAAG OVER UW FACTUUR | UW SIMYO-ABONNEMENT | OF DE MAANDELIJKSE BUNDEL
Toets 1 — voor vragen over uw factuur
Toets 2 — voor vragen over een betalingsachterstand of incassobrief
Toets 3 — voor overige vragen
TOETS 3 VOOR VRAGEN OVER INTERNET OP UW MOBIEL EN OVERIGE INSTELLINGEN
TOETS 4 VOOR BLOKKEREN SIMKAART OF EEN VERVANGENDE SIMKAART AANVRAGEN OF ACTIVEREN
Hieronder het telefonische keuzemenu van de klantenservice.
Â
TOETS 1 VOOR VRAAG OVER BESTELLING| DE LEVERING VAN SIMYO STARTPAKKET | OF AANVRAAG NUMMERBEHOUD
Toets 1 — voor vragen over een bestellingen of de levering van het simyostartpakket
Toets 2 — voor vragen over uw aanvraag van nummerbehoud
TOETS 2 VOOR VRAAG OVER UW FACTUUR | UW SIMYO-ABONNEMENT | OF DE MAANDELIJKSE BUNDEL
Toets 1 — voor vragen over uw factuur
Toets 2 — voor vragen over een betalingsachterstand of incassobrief
Toets 3 — voor overige vragen
TOETS 3 VOOR VRAGEN OVER INTERNET OP UW MOBIEL EN OVERIGE INSTELLINGEN
TOETS 4 VOOR BLOKKEREN SIMKAART OF EEN VERVANGENDE SIMKAART AANVRAGEN OF ACTIVEREN
Beste L.S,
Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem staan er geen blokkades op het netwerk. Wij hebben voor de zekerheid je Simyo simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om de telefoon uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Hoi Manisha,
Het probleem is verholpen, bedankt 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.