.

Vraag

Aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik

  • 3 July 2012
  • 2 reacties
  • 404 Bekeken

Badge
Hallo,

ik heb ene tijd geleden een sim-only abonnement afgesloten met nummerbehoud. Sinds ik mijn nieuwe sim-kaart in mijjn mobiel heb zitten krijg ik steeds de volgende boodschap als ik probeer te bellen; Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Al het bel en sms verkeer is onmogelijk. Wat moet ik hier aan doen? Ik heb al een mail naar de klantenservice gestuurd (een week geleden), maar daar heb ik nog steeds geen reactie op.

groeten,
Paul

2 reacties

kan niet meer bellen en smsen met mijn prepaid kaart. Krijg te horen dat om administratieve redenen mijn kaart geblokkeerd is terwijl ik genoeg bestelgoed heb. kunnen jullie dit zo snel mogelijk oplossen?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum winter en Margot,

Eerder deze week hebben we problemen gehad met het netwerk. Simkaarten worden met vertraging geactiveerd en opwaarderingen later verwerkt. Ook wijzigingen die via de 'Mijn Simyo' omgeving worden aangevraagd worden helaas met een vertraging verwerkt. Alsmede ook het activeren van bundels. Dit probleem is inmiddels weer opgelost. Als ik jullie aansluiting bekijk, zie ik dat jullie weer gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer