Beste heer/mevrouw,
Vandaag heb ik mijn simkaart van Simyo geactiveerd en vanaf vandaag is ook mijn nummer overgezet.
Zonet heb ik geprobeerd mijn internet te activeren maar dat lukte niet. Ik kan whatsappen door het Wifi van mij thuis. Ik dacht laat ik gaan smsen naar 1300 voor instructies om internet te kunnen activeren op mijn HTC sense. Bij het verzenden bleek dat mijn smsjes niet verzonden konden worden. Zonet probeerde een vriendin van mij mij te bellen, maar ik was niet bereikbaar. Ik besloot zelf te gaan bellen en toen kreeg ik te horen dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Mijn vraag is wat moet ik nu doen? Gaat pas alles morgen werken ? En kan ik eerst nog wel de simkaart van Simyo erin houden?
Ik hoop zo snel van u te mogen vernemen.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Bladzijde 1 / 1
Vandaag heb ik mijn simkaart van Simyo geactiveerd en vanaf vandaag is ook mijn nummer overgezet.
Zonet heb ik geprobeerd mijn internet te activeren maar dat lukte niet. Ik kan whatsappen door het Wifi van mij thuis. Ik dacht laat ik gaan smsen naar 1300 voor instructies om internet te kunnen activeren op mijn HTC sense. Bij het verzenden bleek dat mijn smsjes niet verzonden konden worden. Zonet probeerde een vriendin van mij mij te bellen, maar ik was niet bereikbaar. Ik besloot zelf te gaan bellen en toen kreeg ik te horen dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Mijn vraag is wat moet ik nu doen? Gaat pas alles morgen werken ? En kan ik eerst nog wel de simkaart van Simyo erin houden?
Ik hoop zo snel van u te mogen vernemen.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Hoi Suus6,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van je aansluiting. Kan je ook gebeld worden?
De instellingen voor het internet vindt je in dit topic.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.