Hallo,
Ik zou vandaag overgaan op Simyo, met nummerbehoud. Dit lijkt ook te zijn gebeurd. Ik heb nu een andere service en kan inloggen op mijn simyo met mijn behouden nummer. Mijn sim kaart geeft de status: actief (ik heb hem ook geactiveerd). Ik kan alleen niet bellen omdat mijn aansluiting om administratieve reden buiten gebruik is. En nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi corinet, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je gisteren de simkaart pas hebt geactiveerd in plaats van een dag voordat we je nummer gingen overnemen. Helaas lopen de processen dan wel eens door elkaar.
Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling om te bekijken, zodra ik een terugkoppeling van hen heb, laat ik je dit weten! 🙂
Ik zie dat je gisteren de simkaart pas hebt geactiveerd in plaats van een dag voordat we je nummer gingen overnemen. Helaas lopen de processen dan wel eens door elkaar.
Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling om te bekijken, zodra ik een terugkoppeling van hen heb, laat ik je dit weten! 🙂
Hoi corinet,
Wanneer je nu je telefoon even uit- en weer aanzet, kan je je aansluiting gebruiken.
Ik hoor graag van je of dat inderdaad het geval is! 🙂
Wanneer je nu je telefoon even uit- en weer aanzet, kan je je aansluiting gebruiken.
Ik hoor graag van je of dat inderdaad het geval is! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.