Skip to main content
Direct na ontvangst van de simkaart van Simyo heb ik deze geplaatst en geactiveerd.

Het toestel geeft aan dat ik verbonden ben met het Simyo netwerk, maar ik kan niet gebeld worden en ik kan ook niet bellen.

De melding die ik krijg luidt: "uw aansluiting is om administratieve reden buiten gebruik gesteld".

Ik wil bellen en gebeld kunnen worden, heb er ook voor betaald.
Hi ini uit eindhoven,



Zou je mij ons een privéberichtje kunnen sturen met je nummer zodat wij je gegevens op het netwerk kunnen controleren?



Groetjes,



Arie
Arie, bedankt voor de snelle service.

Probleem opgelost, ik kan bellen.
"Goede" middag,

Ca 21 uur geleden heeft Simyo het probleem dat ik niet kon bellen keurig en snel opgelost

Nu heb ik echter weer hetzelfde probleem.

hoe kan ik weeer bellen?.
Krijg je opnieuw de melding 'uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld'? Volgens onze gegevens staat je telefoonnummer netwerktechnisch goed in het systeem.
Vandaag mijn simyo gekregen.Alleen helaas kan ik er niet mee bellen of gebeld worden.Terwijl mijn gsm symyo wel herkend.En ja, ik heb mijn simkaart +acount geactiveerd. Helaas is simyo klantenservice na een bepaalde tijdstip niet bereikbaar. Dus hoop ik hierbij gehoor te krijgen.Ik hoop spoedig van u te horen.



Groeten uit....
Welkom op het forum amsterdammer,



Als je wel netwerk hebt, herkend het toestel de simkaart wel. Wat voor melding krijg je te zien of te horen op het moment dat je probeert te bellen?



Groetjes,



Alex
"Goede" middag,

Ca 21 uur geleden heeft Simyo het probleem dat ik niet kon bellen keurig en snel opgelost

Nu heb ik echter weer hetzelfde probleem.

hoe kan ik weeer bellen?.



Nergens meer aankomen, hij werkt

Mvg. Ini
"Goede" middag,

Ca 21 uur geleden heeft Simyo het probleem dat ik niet kon bellen keurig en snel opgelost

Nu heb ik echter weer hetzelfde probleem.

hoe kan ik weeer bellen?.



Heb je je beltegoed al gecontroleerd? Als je in de min komt dan zou dat kunnen.

Daarnaast wordt je aansluiting geblokkeerd als je binnen 24 uur meer dan 75 euro verbruikt.
Hallo,

Ik heb vandaag mijn simkaart geactiveerd maar dan krijg ik het breicht 'dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld'. Kan iemand mij hiervan af helpen svp? Groet, Rob Schwarz
Welkom op het forum amsterdammer,



Als je wel netwerk hebt, herkend het toestel de simkaart wel. Wat voor melding krijg je te zien of te horen op het moment dat je probeert te bellen?



Groetjes,



Alex





Hi Alex,

Kan jij em misschien uit de brand halen, ook ik heb sinds de activatie van mijn simkaart geen aansluiting...? Groet, Rob Schwarz- 06*
Welkom op het forum Robbie,



Wat voor melding zie of hoor je op het moment dat je probeert te bellen? Ik heb je telefoonnummer voor de zekerheid hersteld op het netwerk. Als je je toestel over 10 minuten uit/aan zet, zou het weer moeten werken. Ik heb wel even je telefoonnummer uit je berichtje verwijderd. Kan je laten weten of het werkt?



Groetjes,



Alex
Hi robbie80,



Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.



Groetjes,



Arie
Ik heb hetzelfde probleem dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld



Heb net nieuwe telefoon binnen en sim kaart geactiveerd, heb de telefoon ook alweer opnieuw aan /uit gedaan
Hoi Bartzilla,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat je graag gebruik wilt maken van jouw nieuwe telefoon en daarbij jouw Simyo Simkaart, kan ik goed begrijpen. Er stond een diefstal blokkade op jouw oude simkaart. Zodra jij jouw nieuwe simkaart activeert, wordt deze blokkade beëindigd.



Helaas zie ik dat dit bij jou niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Gelukkig heeft ons slimme systeem dat ook in de gaten gehad. De blokkade is er automatisch vanaf gehaald. Dit is alleen wat later gebeurd dan verwacht. Klopt het dat je ondertussen gebruik kunt maken van jouw simkaart?



Groetjes,

Angela

Reageer