Skip to main content
Hallo, 

Ik heb gisteren een nieuwe simkaart geactiveerd (de oude was geblokkeerd wegens diefstal)

Echter krijg ik de volgende tekst wanneer ik probeer te bellen: "Uw aansluiting is om administratieve redenen geblokkeerd"

Hoe kan ik dit zsm regelen?! Ik heb vandaag namelijk een erg belangrijk telefonisch interview!!

Alvast bedankt
Als er haast bij is: bellen met de klantenservice! 0900-8090 (35 cent per gesprek).

Via dit forum duurt het langer.
Hoe kan ik bellen als mijn telefoon het niet doet!
Tsja, als je mobiel je enige telefoon is, wordt dit wel moeilijk ja. Maar heb je geen vaste telefoon in de buurt? Op je werk? Thuis?
Het werkt inmiddels! via twitter wordt er ook snel gereageerd!
Welkom op het forum floorsint,



Wanneer je je simkaart hebt geblokkeerd wegens verlies/diefstal zal onze klantenservice de aansluiting moeten activeren. Leuk om te lezen dat je via Twitter snel bent geholpen :)



Bedankt voor de hulp Scotsman en RicoK



Groetjes,



Alex

Reageer