Skip to main content
Zojuist mijn belbundel aangepast, nu wil ik mijn internetbundel ook aanpassen maar is alles graded-out en kan ik niks meer aanpassen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling, iemand dezelfde ervaring gehad.



Groet



Hareld
Beste hareld,



Graag vernemen wij naar welke internetbundel je probeert te wijzigen.



Groetjes,



Arie
Arie, graag wil ik deze omzetten naar 200 MB



Bedankt,



Hareld
Arie, graag wil ik deze omzetten naar 200 MB



Bedankt,



Hareld






Ik loop tegen hetzelfde aan. Ik wil interneet toevoegen aan mijn abonnement en dat lukt ook niet.
Dit probleem heb ik, maar dan andersom.

Ik kan mijn belminuten voor komende maand niet aanpassen.

Op dit moment heb ik 100 minuten en dat wil ik verhogen naar 500.



Groeten,

Stephanie
Beste henkveldhuis,



Graag vernemen wij waar je vastloopt met het toevoegen van een internetbundel. Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke foutmelding krijg je?



Groetjes,



Arie
Beste Stee,



Uit onze gegevens blijkt dat je momenteel Simyo Geregeld met 300 minuten per maand hebt. Ook hebben wij geprobeerd dit aan te passen via de persoonlijke pagina. Dit lukt gewoon. Wij adviseren je het nogmaals te proberen.





Groetjes,



Arie
Ik heb nie de mogelijkheid om de gewenste bundel te selecteren. 

extra voordelig] lukt niet. Ik zie de teskt wel, maar kan het niet selecteren

alle vrijheid]  lukt wel, maar die hoef ik niet
Beste Hareld,



Je kan maar één wijziging per maand doorvoeren. Per 01-11 kan je de internetbundel weer wijzigen.



Groetjes,



Arie
Ik kan niet klikken op de bundels

hier een screenshot om te laten zien wat ik bedoel;

http://i.imgur.com/5bHjT.jpg



Op het moment heb ik een flexibel abonemment, dus ik zou het aan moeten kunnen pussen.

Vorige maand heb ik mijn bundel voor het laatst aangepast
Beste Arie, dank voor je antwoord, het was wel zo handig geweest als dit vermeld wordt op de site waar je de bundels kunt aanpassen. In mijn geval had ik dan eerst de internet bundel aangepast en pas daarna de belbundel, had me € 10,= gescheeld
Als ik mijn huidige abonnement (300 belminuten en sms) wil wijzigen naar een Blackberry-abonnement en  100 belminuten wordt aangegeven dat ik weer 14.99 aansluitkosten moet betalen.



Waarom moet je weer aansluitkosten betalen als je al een abonnement bij Simyo hebt lopen en je nummer wil behouden?
Beste Stee,



Wij zullen dit laten aanpassen door onze IT afdeling. Wij adviseren je het begin volgende week nogmaals te proberen.



Groetjes,



Arie
Oke, maar dan kan ik voor november zeker niet meer aanpassen?
Beste Stee,



Helaas kan je de bundel dan niet meer per 01-11 wijzigen. Ik heb even bij de IT afdeling nagevraagd wat de status is van je probleem. Echter is dit wat gecompliceerder dan ze in een eerste oogopslag dachten. Zodra het probleem is opgelost zal ik een post in dit topic plaatsen.



Groetjes,



Arie
Hoi, ik kan mijn bundel niet aanpassen via internet. Op een of andere manier kan ik de knoppen vd gewenste bundels niet selecteren. Ik heb vorige week al gebeld met de klantenservice en die gaven aan dat er iets niet werkte en dat dit de volgende dag gemaakt zou worden. Maar lukt dus nog steeds niet. weet iemand raad? Gr, maaike
Welkom op het forum maaikevloon,



Je kan maar 1 bundelwijziging per maand doorvoeren. Omdat jij jouw bundel reeds hebt gewijzigd en dit per 01-01 in zal gaan, kan je vanaf 01-01 een nieuwe bundelwijziging aanvragen.

Reageer