Skip to main content
Vandaag keek ik toevallig eens op de Simyo site en kwam zo terecht bij: mijn verbruik.

Ik was benieuwd wat ik in een jaar verbruik.

Tot mijn schrik zag ik op het overzicht dat ik op 26-01-2012, 64 x een sms heb verstuurd uit het buitenland.

Ik weet dat ik op die dag inderdaad een sms heb verstuurd, maar 64 keer?

Weet iemand hoe dat kan?
Welkom op het forum Plugjes,



Ik heb je verbruik bekeken en gezien dat er inderdaad veel sms berichten zijn verstuurd. Wanneer je een sms verstuurd welke meer dan 160 tekens bevat, wordt dit berekend als een dubbele sms. Mocht je zeker weten dat dit niet het geval is geweest, raad ik je aan om dit in de gaten te houden als je in het buitenland bent. Het kan zijn dat je toestel zonder dat je je hiervan bewust bent de sms berichten verstuurd.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum Plugjes,



Ik heb je verbruik bekeken en gezien dat er inderdaad veel sms berichten zijn verstuurd. Wanneer je een sms verstuurd welke meer dan 160 tekens bevat, wordt dit berekend als een dubbele sms. Mocht je zeker weten dat dit niet het geval is geweest, raad ik je aan om dit in de gaten te houden als je in het buitenland bent. Het kan zijn dat je toestel zonder dat je je hiervan bewust bent de sms berichten verstuurd.



Groetjes,



Alex





Dit is toch te gek voor woorden. Hoe kan een toestel sms versturen zonder dat je dit merkt. Je weet toch zelf wel of je een sms gemaakt hebt? Zo niet, wat verstuurd hij dan?

Groet Wil.
Beste Wigeroos,



Het kan zijn dat het sms'je dat je eenmaal hebt verstuurd blijft hangen in je toestel. Dit is echter een toestel gerelateerd probleem en ligt niet aan het netwerk.



Groetjes,



Arie

Reageer