Skip to main content
Mijn contract bij de vorige provider KPN loopt af op 25 februari. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en krijg dan te horen dat ik pas op 3 maart met mijn oude nummer kan bellen. In de tussentijd kan ik alleen tegen de buitende bundel tarieven met een tijdelijk nummer bellen. Heel onhandig als je de telefoon voor je werk nodig hebt. Kan dat niet anders geregeld worden?? Jullie weten van het nummerbehoud toch al ruim van te voren. Moet dat echt 5 dagen kosten??

groet Lia
Hoi liavw,



Welkom op het forum,



Loopt je contract af, of heb je het ook echt opgezegd?

Een aanvraag nummerbehoud is eigenlijk een opzegging in jouw naam. Bij een abonnement heb je meestal een maand opzegtermijn vanaf het moment dat je opzegt. Vandaar dat KPN je nummerbehoud waarschijnlijk voor 3-3-2014 heeft goedgekeurd, een maand na je bestelling (aanvraag nummerbehoud), rekening gehouden met het weekend. Als het goed is, houden zij jouw aansluiting actief tot die datum en dan nemen wij op die dag je nummer over.

Als je ook echt al opgezegd hebt per 25-2-2014, dan ligt het iets anders. Dan moeten we proberen om het nummer per die datum al over te nemen, dus dat hoor ik dan graag van je.



Groetjes,

Charlene
 Beste Charlene,



ik heb het abonnement zelf opgezegd bij KPN. Op 25 feburari loopt de maand opzegtermijn  af. Ik begrijp nu dat ik het beter aan jullie had kunnen overlaten????

Als er iets gergeld kan worden, dat mijn nummer door jullie per die datum overgenomen kan worden. Heeeeel graag.  



vriendelijke groet Lia





Hoi liavw,



Welkom op het forum,



Loopt je contract af, of heb je het ook echt opgezegd?

Een aanvraag nummerbehoud is eigenlijk een opzegging in jouw naam. Bij een abonnement heb je meestal een maand opzegtermijn vanaf het moment dat je opzegt. Vandaar dat KPN je nummerbehoud waarschijnlijk voor 3-3-2014 heeft goedgekeurd, een maand na je bestelling (aanvraag nummerbehoud), rekening gehouden met het weekend. Als het goed is, houden zij jouw aansluiting actief tot die datum en dan nemen wij op die dag je nummer over.

Als je ook echt al opgezegd hebt per 25-2-2014, dan ligt het iets anders. Dan moeten we proberen om het nummer per die datum al over te nemen, dus dat hoor ik dan graag van je.



Groetjes,

Charlene


 Beste Charlene,



ik heb het abonnement zelf opgezegd bij KPN. Op 25 feburari loopt de maand opzegtermijn  af. Ik begrijp nu dat ik het beter aan jullie had kunnen overlaten????

Als er iets gergeld kan worden, dat mijn nummer door jullie per die datum overgenomen kan worden. Heeeeel graag.  



vriendelijke groet Lia




Hoi liavw,



Ja, als je nummerbehoud aanvraagt is dat al je opzegging. Als je het dan ook nog zelf doet, kan dit gebeuren. Ik ga erachteraan om te proberen toch nog voor 25-2-2014 je nummer over te nemen. Dan moet ik de goedgekeurde aanvraag die er nu staat, laten annuleren. En dan doen we een nieuw verzoek voor 25-2-2014 in verband met je opzegging.

Houd je email dus goed in de gaten.



Groetjes,

Charlene
Dank Charlene, fijn dat er nog wat aan gedaan kan worden.

Ik heb trouwens éérst mijn contract bij KPN opgezegd en pas daarna, een paar dagen later,  een SIM only met nummerbehoud gekocht bij jullie. Nogmaals dank



 Beste Charlene,



ik heb het abonnement zelf opgezegd bij KPN. Op 25 feburari loopt de maand opzegtermijn  af. Ik begrijp nu dat ik het beter aan jullie had kunnen overlaten????

Als er iets gergeld kan worden, dat mijn nummer door jullie per die datum overgenomen kan worden. Heeeeel graag.  



vriendelijke groet Lia




Hoi liavw,



Ja, als je nummerbehoud aanvraagt is dat al je opzegging. Als je het dan ook nog zelf doet, kan dit gebeuren. Ik ga erachteraan om te proberen toch nog voor 25-2-2014 je nummer over te nemen. Dan moet ik de goedgekeurde aanvraag die er nu staat, laten annuleren. En dan doen we een nieuw verzoek voor 25-2-2014 in verband met je opzegging.

Houd je email dus goed in de gaten.



Groetjes,

Charlene


Dank Charlene, fijn dat er nog wat aan gedaan kan worden.

Ik heb trouwens éérst mijn contract bij KPN opgezegd en pas daarna, een paar dagen later,  een SIM only met nummerbehoud gekocht bij jullie. Nogmaals dank




Hoi Liavw,



Ik zie net dat je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd voor 27-02-2014. Dat betekent dus wel dat je waarschijnlijk een deel van 25 februari en 26 februari de hele dag, niet bereikbaar bent 😞 Dat komt omdat je zelf je abonnement al had opgezegd. Wat ook kan gebeuren, is dat je oude provider je huidige simkaart tot de 27e actief houdt. Dat zou je eventueel bij KPN kunnen checken.



Je hebt je simkaart van Simyo al geactiveerd, helemaal top! Je kunt je nieuwe simkaart vanaf 27-02-2014 in je toestel plaatsen. Tussen 09:00 en 17:30 wordt je nummer overgezet en kun je gebruik maken van je Simyo abonnement 🙂

Reageer