.

Beantwoord

4G internet is te langzaam, wat nu?

  • 10 October 2014
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Een paar weken geleden heb ik mijn abonnement upgegraded naar 4G. Volgens Simyo was mijn telefoon er klaar voor (het gaat om een Samsung Galaxy S4 mini), en na alle stappen uitgevoerd te hebben staat er in mijn scherm ook dat ik een 4G-verbinding heb. Echter, het is niet merkbaar sneller dan wat ik eerst had (namelijk 3G). Is er iets mee mis, of heb ik iets verkeerd ingesteld?

Ik zit overigens in Nijmegen.
icon

Beste antwoord door Kim 13 October 2014, 10:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi T. Manschot, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 4G, zodat andere gebruikers van het forum met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.

Ik heb even naar je verbruik van oktober gekeken en wat mij opvalt is dat er maar kleine pakketjes aan verbruik plaatsvinden.
Daarom heb ik even contact opgenomen met onze Netwerkspecialisten om te checken of zij hier een oorzaak van kunnen achterhalen.

Zij geven aan dat alles voor je aansluiting op het netwerk prima staat om een snelle 4G verbinding te hebben, daarom wil ik je vragen om je simkaart eens in een andere 4G ready telefoon te stoppen om te kijken hoe de snelheid van je mobiele internet dan is.

Ik verneem graag je bevindingen! 🙂

Reageer