Skip to main content
Sinds enige tijd wordt beltegoed van mij pre pay abonnement gebruikt zonder dat ik gebruik heb.

In mijn belgegevens van mijn telefoon zie ik niets terug.



Nu wordt het in een keer alle beltegoed af gehaald, omdat ik zogenaam 4070 gesms't had.

Helaas heb ik niet gesms't en de smstjes heb ik ook niet ontvangen op mijn telefoon.



Ook heb ik een tijdje geleden helpdesk gebeld. Maar het antwoord is: wij hebben het geregisteerd. En dan heb je ook gebeld,.

Nu ben ik weer 10 euro kwijt voor iets wat ik niet gedaan heb. Kan dat zomaar gebeuren?



alvast bedankt voor antwoord.
Hoi moon1996, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je zonder dat je het door hebt gehad, bent aangemeld bij een sms-dienst. Toch zie ik dat er een uitgaande sms is verstuurd naar 4070 op 13-09-2015. Dit gebeurd niet zomaar. Helaas kan dit ook door een corrupte app komen of door een vervelende winactie. Deze corrupte apps kunnen er ook voor zorgen dat je de ontvangen sms'jes niet zelf ontvangt, maar dat die meteen van je telefoon worden verwijderd.



Gelukkig zie ik dat onze Backoffice afdeling coulant is geweest en je tegemoet is gekomen in de kosten. Ze hebben ook meteen een blokkade op deze Betaalde sms-diensten gezet, zodat dit niet nogmaals kan voorkomen.



Ben je blij met de oplossing?



Groetjes, Tiury

Reageer