Skip to main content
Wil graag dat de bel 15 of 20 x overgaat.

Eigenlijk wil ik de voicemail van mijn mobiel verwijderen.

Wie geeft raad?
Je kunt de voicemail uitzetten door te bellen naar 12339.



Er schijnt nog een andere manier te zijn. Daar las ik in dit topic over: https://forum.simyo.nl/bellen-85/1x-over-voicemail-12878/
Exact hetzelfde gehad hier, mensen kunnen me soms gewoonweg niet bereiken.

Theoretisch kun je je voicemail uitzetten, inderdaad middels 12339.

Ik zeg "theoretisch" want een blijvend probleem is dat je voicemail gek genoeg altijd weer "automatisch" aangaat na verloop van tijd.

Uit het forum is gebleken dat meer mensen hiermee kampen. Zou het onredelijk zijn te vermoeden dat Simyo dit opzettelijk telkens weer inschakelt?

Ik vind het in elk geval verdomd vervelend worden.
Exact hetzelfde gehad hier, mensen kunnen me soms gewoonweg niet bereiken.

Theoretisch kun je je voicemail uitzetten, inderdaad middels 12339.

Ik zeg "theoretisch" want een blijvend probleem is dat je voicemail gek genoeg altijd weer "automatisch" aangaat na verloop van tijd.

Uit het forum is gebleken dat meer mensen hiermee kampen. Zou het onredelijk zijn te vermoeden dat Simyo dit opzettelijk telkens weer inschakelt?

Ik vind het in elk geval verdomd vervelend worden.




Hoi RiniaS,



Ja, best een beetje 😉 Want dat kost Simyo dan meer geld dan het oplevert hoor, al die voicemails steeds aanzetten. ;)

Bij jouw prepaid aansluiting kan de Voicemail weer aangaan, als je aansluiting door geen beltegoed geblokkeerd is geraakt en dan na opwaarderen weer actief wordt gemaakt. Als je wilt kan ik aan de IT-afdeling vragen om je voicemail definitief te verwijderen. Maar dan kun je hem dus ook niet meer aanzetten. Of je moet er een beetje op letten, dat je niet helemaal tot €0 doorbelt. Een beetje eerder opwaarderen.

Laat je me weten of je dat graag wilt?



Groetjes, Charlene
Wil graag dat de bel 15 of 20 x overgaat.

Eigenlijk wil ik de voicemail van mijn mobiel verwijderen.

Wie geeft raad?




Hoi Dickcreatief,



De voicemailtijd verlengen doe je op deze manier. Hoe vaak je telefoon overgaat heeft ook met je ringtone te maken. Sommige beginnen later of zachter dan anderen. De standaard rinkeltijd is 20 seconden.

Helemaal uitschakelen doe je dus met 12339 :)



groetjes,

Charlene
Exact hetzelfde gehad hier, mensen kunnen me soms gewoonweg niet bereiken.

Theoretisch kun je je voicemail uitzetten, inderdaad middels 12339.

Ik zeg "theoretisch" want een blijvend probleem is dat je voicemail gek genoeg altijd weer "automatisch" aangaat na verloop van tijd.

Uit het forum is gebleken dat meer mensen hiermee kampen. Zou het onredelijk zijn te vermoeden dat Simyo dit opzettelijk telkens weer inschakelt?

Ik vind het in elk geval verdomd vervelend worden.




Hoi RiniaS,



Ja, best een beetje 😉 Want dat kost Simyo dan meer geld dan het oplevert hoor, al die voicemails steeds aanzetten. ;)

Bij jouw prepaid aansluiting kan de Voicemail weer aangaan, als je aansluiting door geen beltegoed geblokkeerd is geraakt en dan na opwaarderen weer actief wordt gemaakt. Als je wilt kan ik aan de IT-afdeling vragen om je voicemail definitief te verwijderen. Maar dan kun je hem dus ook niet meer aanzetten. Of je moet er een beetje op letten, dat je niet helemaal tot €0 doorbelt. Een beetje eerder opwaarderen.

Laat je me weten of je dat graag wilt?



Groetjes, Charlene



Beste Charlene,

Omdat ik slechts enkele keren per jaar opwaardeer komt het inderdaad voor dat ik op saldo rossi uitkom. Fijn om te weten wat nu de oorzaak is. Het heeft inderdaad mijn voorkeur dit 'hard' uit te schakelen. Alvast bedankt!
Beste Charlene,

Omdat ik slechts enkele keren per jaar opwaardeer komt het inderdaad voor dat ik op saldo rossi uitkom. Fijn om te weten wat nu de oorzaak is. Het heeft inderdaad mijn voorkeur dit 'hard' uit te schakelen. Alvast bedankt!




Ok, RiniaS,



Dan ga ik dat voor je in orde maken.



Groetjes,

Charlene
De link die eerder aangegeven staat om het aantal keren dat de oproeptoon overgaat te verlengen doet het niet. Graag wil ik weten hoe ik die tijd kan verlengen. Nu is ie veel te kort.
De link die eerder aangegeven staat om het aantal keren dat de oproeptoon overgaat te verlengen doet het niet. Graag wil ik weten hoe ik die tijd kan verlengen. Nu is ie veel te kort.



Hoi citrucius, welkom op het Simyo forum :)



De link werkt niet meer omdat het artikel erachter is weggehaald. Wat bleek namelijk: het verlengen van de 'rinkeltijd' bleek tot gevolg te hebben dat de voicemail uitgeschakeld werd :(

Bijgevoegd vind je een afbeelding van de tekst die er stond, ben benieuwd of het jou wel lukt, hou je ons op de hoogte?



ATTACH=CONFIG]309[/attach]
Als ik de aanwijzingen volg, krijg ik het volgende bericht:"oproepen doorschakelen verbindingsproblemen of ongeldige MMI-code bij geen antwoord voor Alle basisservices" Enig idee wat dit betekent???
Als ik de aanwijzingen volg, krijg ik het volgende bericht:"oproepen doorschakelen verbindingsproblemen of ongeldige MMI-code bij geen antwoord voor Alle basisservices" Enig idee wat dit betekent???



Hoi citrucius,



Nee, ik heb geen idee :(

Ik vermoed dat ze iets hebben aangepast aan het netwerk waardoor die code niet meer werkt. Daarom hebben we de link ook weggehaald. Omdat die dus niet meer deed wat 'ie moest doen..

Vooralsnog blijkt het dus niet meer mogelijk helaas.



groetjes,

Charlene
Dat OP DEZE MANIER geeft bij mij het volgende resultaat: Oeps kan niet worden weergegeven



Als mijn nummer zou zijn    06-12345678 dan gebruik ik het volgende:  **61*00316330612345678**30#



De laatste 30 geeft de duur in seconden aan, probeer je b.v. 40, dan krijg je de boodschap: De parameters zijn ongeldig. Dus met 10 (als voorbeeld) lukt het wel, maar ja, dat is wel heel kort. Was ook maar een voorbeeldje.



En inderdaad, afhankelijk van je beltoon kan ie 4, 5 of 6 keer overgaan.



Succes
He Carabao, fantastisch!!! Het werkt!!! Dank je wel.
He Carabao, fantastisch!!! Het werkt!!! Dank je wel.



Toch mooi dat het gelukt is 🙂

Reageer