.

2 mob. telefoons in 1 huishouding bij symio onderbregen, hoe

  • 18 September 2023
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Graag reactie:

Hoe breng ik 2 mob. Tel. Onder bij Symio.

Mojn man zit bij Kpn en ik bij Symio


4 reacties

Heel makkelijk, voor het KPN abonnement een abonnement afsluiten bij Simyo met nummerbehoud dan is het alleen straks de simkaart wisselen als het nummer overgaat en het KPN contract is beeindigd.

Zorg wel dat je bij KPN contractvrij bent.

Heb mijn man aangemeld bij Symio. 

Binnen 2 week , mocht ik niet van dat kpn contract afkunnen kan het worden teruggedraaid. Zo heb ik het begrepen.

J. Mulder-Tingen

Hallo @Janny Tingen er hoeft dus maar 1 abo ondergebracht te worden bij Simyo, want jij bent al klant schrijf je.

Als je van de overstapservice gebruik maakt met nummerbehoud moet het vanzelf goed komen.

Als je ook een KPN thuisabo hebt, hebben jullie beiden recht op dubbele data en dubbele minuten.

Verder kun je je man als familie aanmelden en krijgen jullie beiden eenmalig een bonus.

Hoe het werkt, zie de website van Simyo.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Janny Tingen,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Je kunt het abonnement voor je man aanvragen via onze website met nummerbehoud. Wij versturen dan een sms-code ter verificatie van je nummer die je binnen 24 uur dient te beantwoorden. Per e-mail krijg je dan te horen of het nummerbehoud is goedgekeurd of niet door je oude provider en dan ook per welke datum wij je nummer mogen overnemen indien deze is goedgekeurd. 

Bedankt voor de hulp @Doornekamp33 en @JanD!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer