.

Beantwoord

1x bellen dan opnieuw opstrarten

  • 27 December 2012
  • 4 reacties
  • 208 Bekeken

Hallo
Ik heb iets raars met mijn simonly abonnement. Ik zit vanaf begin deze maand bij simyo. Ik kan 1 x bellen met mijn telefoon en dan kan ik nog wel een 2e keer bellen of gebeld worden mar dan hoor ik niets. Ik heb daar last van sinds de protering. Ik moet nu elke keer mijn telefoon opnieuw opstarten. Heeft iemand daar al eens last van gehad?
Bji vodafone heb ik daar nog nooit last van gehad. Tevens mijn sim in een andere telefoon gehad met de zelfde problemen.


Samsung galaxy  S
icon

Beste antwoord door Queenie1 3 January 2013, 14:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Hoi Lexumpexum,

Welkom op het forum!
Ik heb dit probleem nog niet eerder gehoord. Om er achter te komen of het aan je simkaart ligt of aan je toestel raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen, op deze manier kan je er achter komen of het aan je simkaart ligt of aan je toestel.
Badge +1
Lexumpexum vertelde al in zijn post dat ie het probleem ook in een ander toestel heeft, ik heb dit ook ooit gehad bij simpel ze hebben toen een nieuwe simkaartje opgestuurd en toen probleem verholpen, heeft wel drie weken geduurd voor deze oplossing kwam
Reputatie 7
Badge +9
Ja, was een goeie van Lexetc. om het ook in een ander toestel te proberen. De wet van uitsluiting is dat;)
Dus de tip van de dag: luitjes, sluit uit....;)

Maar laat Lex niet 3 weken wachten aub ..ocherm...hij heeft ook al een Samsung. :D
Badge
Hoi Lexumpexum,

Ik stuur je een vervangende simkaart toe, omdat ik het vermoeden heb dat het aan de simkaart ligt. De simkaart heb je binnen 2-3 werkdagen binnen en kan je activeren via de persoonlijke pagina. Let erop dat je vóór de activering eventuele gegevens die opgeslagen zijn op je simkaartgeheugen overzet naar je telefoongeheugen.

Reageer