Gister heb ik mijn man in de huiskamer even gebeld om te testen of zijn telefoongeluid aan stond.
Niet dus, stond alleen op trillen en daarna, na ingreep weer op rinkelen.
Ik heb het telefoongesprek(alleen maar de bel over laten gaan) meteen afgebroken en dus beëindigd.
Mijn man (ook klant van Simyo, door hem ben ik bij jullie terecht gekomen) heeft vergeten zijn telefoongesprek te beëindigen dus zijn toestel heeft ruim 1 uur en 12 minuten op tafel zijn best gedaan om mijn belbiundels op te maken..
Uitkomst: mijn belbundel is helemaal leeg gegaan en nog 12 minuten boete er bij.
Ruim 1 uur en 12 minuten heeft het toestel van mijn man open gestaan en dat terwijl ik had opgehangen.
Hoe kan het dan, zonder gesprek en alleen maar laten overgaan, dat mijn belbundel voor februari helemaal leeg is.
Iets doms gedaan? Zal best wel.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad met mijn prepaid voorheen.
Ik hoor het graag,
groeten Frida
Beste antwoord door Caspar
Ik zie dat je een andere profielfoto hebt gekozen. Super leuk zeg!
Wat vervelend dat je zoveel belminuten hebt opgemaakt aan een volume test. Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zie een gesprek van 1 uur en 16 minuten. Dit betekent inderdaad dat er van beide kanten niet is opgehangen. Dat is een erg dure les. Gelukkig heb je nog niet veel buitenbundelkosten gemaakt en is het al bijna het einde van de maand.
Helaas kan je geen belminuten bijkopen, maar je zou kunnen overwegen om de rest van de maand via internet (WhatsApp) te bellen. Ik heb je daarom 1000 MB gegeven voor deze maand, voor het geval dat je het zou willen proberen. Als je deze wilt gebruiken zul je eerst je internet moeten aanzetten op je Mijn Simyo. Als je dit doet, vergeet dan niet om de optie weer uit te zetten wanneer de bundel op is zodat je geen buitenbundelkosten maakt.
@Friesian ik ging echt helemaal stuk om dat GIFje.
@Ray Friesian en franswon bedankt voor jullie antwoorden!
Groetjes,
Caspar