.

Beantwoord

Waarom heb ik geen verbinding met een netwerk?


Goedemiddag,

Sinds enkele uren heb ik geen netwerk meer; mijn iPhone 4s blijft aangeven: "zoeken".

Ik heb mijn telefoon al een paar keer een minuut of 10 uitgezet, ik heb de simkaart eruit gehaald, ik heb de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, gekeken of er software updates zijn... Niets helpt! Wat kan er aan de hand zijn? Mijn dochter heeft ook Simyo en heeft volledig bereik.
icon

Beste antwoord door Els 9 August 2017, 16:35

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Ik heb het zelfde probleem met mijn xiaomi (Android) internet valt steeds weg of is traag.. Heb ik laatste tijd vaak last van
Wat vervelend.

Ik het helemaal geen netwerk; niet alleen geen internet. Kan ook niet bellen of gebeld worden
Badge
Had ik vanmiddag ook, kon alleen een noodoproep doen.. Das nog erger he?
Badge
Ben benieuwd hoe dat kan, wat had voorheen geen klachten
Ook ik kan sinds gisteren (zaterdag 5 augustus) niet bellen/gebeld worden en ook geen gebruik maken van mobiel internet. Ook al alles geprobeerd, maar niets werkt.
Klik op de link om te kijken of er misschien een storing is op het KPN netwerk op de door jullie ingegeven postcode.
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Herkenbaar probleem. Bij mij is dit probleem in het buitenland opgetreden. Als het goed is, kan Simyo dit snel voor je oplossen door je instellingen opnieuw aan te melden.
Badge
Oh nu je buitenland zegt.. De 2e week van mijn vakantie in België deed t internet ook niet meer..
Er is ook geen storing; gezinsleden met een Simyo abonnement hebben wel gewoon een netwerk. Ik bel morgen met Simyo
Reputatie 5
Badge +5
Hoi maria47, tkloens, Charly en Tami,

Wat leuk om jullie hier samen te zien op het Simyo Forum! Wat ontzettend vervelend dat jullie problemen hebben met de verbinding van je aansluiting. Geen zorgen, ik ben hier om te helpen!

@ maria47, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Je hebt hierna een nieuwe simkaart ontvangen welke je inmiddels via Mijn Simyo hebt geactiveerd. Kun je nu weer verbinding krijgen met een netwerk? Zo niet, zou je dan willen testen of je simkaart het in een andere telefoon wel doet? Test dan ook even of een andere simkaart in jouw telefoon wel werkt. Laat je me weten wat hier uit komt?

@ tkloens, super onhandig dat mobiel internet traag of steeds weg is. Ik kan zien dat je de Netwerkinstellingen op Mijn Simyo uit en aan hebt gezet. Vandaag is er weer wat internet verbruikt met je telefoon, is de verbinding weer hersteld? Zo niet, laat me dit dan even weten. Dan kan ik vanuit deze kant nog een reset uitvoeren op je simkaart.

@ Charly, ook jij hebt telefonisch contact gehad met een van mijn collega's. Ze heeft je na een reset de tip gegeven om je telefoonsoftware te updaten. Heeft dit een oplossing geboden?

@ Tami, super vervelend dat je dit probleem in het buitenland had. Ik zie dat er met jouw aansluiting weer regelmatig verbinding wordt gemaakt met het internet. Kan ik daaruit opmaken dat het is opgelost? Zo niet, laat me dat dan even weten.

Als jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

@ Ray, wederom bedankt voor je input!

Groetjes,
Els

Reageer