.

Beantwoord

Telefonische overlast

  • 28 January 2013
  • 3 reacties
  • 502 Bekeken

Badge
Geachte Simyo,
Sorry ben beetje pissig ik zit op belangrijk nieuws tewachten uit oa bijv het ziekenhuis om tehoren of ik ernstig ziek ben of niet en dan is er nog steeds 1 of andere malloot die het leuk vind mij met zn prive nummertje lastig vallen (ook snachts) vandaag weer op maandag 28 januari om ongeveer 14:08 en ik neem op en de verbinding word verbroken dus enig contact is er dus niet of nauwelijks dit gaat nou al sinds july 2012 zo!
Kun je ook gewoon prive nummers laten blokkeren?
Graag Aub uw hulp ben er moe van,

Hoogachtend

M.Pico
Zoetermeer
icon

Beste antwoord door Wayne 29 January 2013, 14:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Michael Pico,

Wanneer je telefonisch wordt lastiggevallen, kan je tien verschillende data en tijdstippen doorgeven van de ontvangen gesprekken. Het gaat hierbij om gesprekken waarbij er daadwerkelijk verbinding is geweest. Een gemiste oproep volstaat helaas niet omdat deze niet teruggezien kan worden op het netwerk.

Wij kunnen de gegevens van de gemiste oproepen doorgeven aan de netwerkbeheerder, die de beller een waarschuwing geeft. Over het algemeen stopt het bellen dan.

Mocht dit niet het geval zijn, neem dan wederom contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat er verdere stappen ondernomen worden om de overlast te stoppen.
Sinds een aantal dagen (vanaf 21 of 22 mei jl) ben ik diverse malen gebeld door een onbekend nummer, vooral de eerste twee dagen waren zeer hinderlijk. De beller zegt niets. Na een tijdje wordt de verbinding verbroken, een keer hoorde ik op de achtergrond een mannenstem.
De oproepen zijn helaas uit het logboek verdwenen, op een na.
Kan Symyo nagaan of er meerdere van deze telefoontjes van dezelfde beller afkomstig zijn en mij het telefoonnummer doorgeven, zodat ik contact met die persoon kan zoeken?
Er kan verband bestaan met ongewenst bezoek + vernielingen afgelopen nacht.
Badge +6
Sinds een aantal dagen (vanaf 21 of 22 mei jl) ben ik diverse malen gebeld door een onbekend nummer, vooral de eerste twee dagen waren zeer hinderlijk. De beller zegt niets. Na een tijdje wordt de verbinding verbroken, een keer hoorde ik op de achtergrond een mannenstem.
De oproepen zijn helaas uit het logboek verdwenen, op een na.
Kan Symyo nagaan of er meerdere van deze telefoontjes van dezelfde beller afkomstig zijn en mij het telefoonnummer doorgeven, zodat ik contact met die persoon kan zoeken?
Er kan verband bestaan met ongewenst bezoek + vernielingen afgelopen nacht.


Hoi Dandie,

Welkom op het forum!
Ik kan alleen nagaan wie je lastig valt wanneer je mij kan voorzien van een 10 tijdstippen en data's waarop je ook hebt opgenomen. De tijdstippen en data's dienen wel van deze maand te zijn wanneer de tijdstippen en data's te oud zijn kunnen wij dit niet meer nagaan.

Reageer