Ik heb nu al zo vaak gebeld met de klantenservice en we komen niet verder. Elke keer zijn het van die antwoorden, je hebt het gewoon niets aan.
Het volgende;
Op 9 mei krijg ik een sms berichtje van symio dat ik op 75% van mijn data verbruik zit. Een uur later is het maar 7 % over!!!! Terwijl ik niets deed, en verbinding had via mijn Wifi.
Ik heb volgens Symio in 9 dagen tijd bijna 200 MB verbruikt!!!! Onmogelijk!
Ik heb al jaren een gemiddelde verbruik van 150 MB. Ik heb geen extra dingen gedaan via mijn telefoon.
De enige wat ik doe is wat whatsappjes versturen en FB te checken.
In mei dus ook geen rare dingen gedaan. En de meeste tijd heb ik dus Wifi-verbinding.
Desondanks een verbruik van bijna 200 MB.
Hoe kan het dat ik in zo een korte tijd door mijn databundel ben?
En, ga me aub niet vertellen dat dit aan mijn iPhone zit.
Ik heb al jaren een iPhone en via Vodafone is dit nooit gebeurd.
Een spookgebruik, noem ik dit.
Graag een reactie!
Verder, elke keer als ik een sms naar het buitenland stuur (korter dan 160 tekens)
rekent Syimio daar 2 berichten voor. Soms, zelfs 3!!!!! Belachelijk!
Gisteren is er zomaar een sms verstuurd naar Engeland. Ik ken helemaal niemand daar!!!!!!
Graag uw reactie op zulk spookverbruik.
Mochten jullie niet tot een gewenste oplossing willen komen en de extra gemaakte kosten willen vergoeden, dan wens ik onze 3 abonnementen per direct op te zeggen.
Dit gebeurt dus ook bij de andere abonnementen die we hebben.
Ben benieuwd naar jullie reactie...
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie