.

Beantwoord

Smsjes niet ontvangen van een bepaald nummer

  • 3 February 2013
  • 15 reacties
  • 3658 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een probleem met het ontvangen van smsjes van een bepaald mobiel nummer. 
Mijn zus heeft namelijk dezelfde mobiel en hetzelfde abonnement als ik (ook bij simyo) 
en ik heb altijd gewoon smsjes kunnen sturen en ontvangen maar sinds een paar maanden 
al kan ik haar wel smsjes sturen (en ze ontvangt ze ook) maar ik krijg die van haar niet. 
Op haar mobiel staat wel dat ze zijn verzonden, maar ik ontvang ze dus niet. 
Ik heb dit probleem niet met enige andere contacten in mijn lijst. 
Ik kan haar wel bellen en zij mij ook, maar smsen is dus het probleem. 

Alvast bedankt! 

Laura
icon

Beste antwoord door Wayne 5 February 2013, 12:43

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum LauraScholte,

Zou je kunnen controleren of je in jouw toestel een FDN lijst of een lijst met geblokkeerde contactpersonen in kan stellen en of zij hiertussen staat?
hallo Laura.
even een vraag is het probleem bij jou opgelost want ik heb het zelfde probleem met mijn telefoon ik heb een Samsung Beautiful Balance en als het opgelost is hoe of wat heb je er aan gedaan ????
groet arjet janet
Badge +8
hallo Laura.
even een vraag is het probleem bij jou opgelost want ik heb het zelfde probleem met mijn telefoon ik heb een Samsung Beautiful Balance en als het opgelost is hoe of wat heb je er aan gedaan ????
groet arjet janet


Hoi arjet janet,

Wat is er bij jou precies aan de hand? En heb jij al kunnen nagaan of je een lijst hebt met blokkades in je toestel?
Als je even beschrijft wat er precies gebeurt, kunnen we jou vast ook helpen.

Groetjes,
Charlene
Hallo het is alleen bij het nummer van mijn dochter als ik haar sms komt het bij haar wel aan maar als ze mij antwoord komt het niet bij mij aan bij alle andere nummers heb ik het niet en mijn dochter ook niet heb al gekeken in mijn telefoon en ik heb ook geen nummers geblokkeerd en nu is het helemaal wel lastig want ze is ook nog met vakantie ik weet niet meer wat ik er aan moet doen.
groetjes
Badge +8
Hallo het is alleen bij het nummer van mijn dochter als ik haar sms komt het bij haar wel aan maar als ze mij antwoord komt het niet bij mij aan bij alle andere nummers heb ik het niet en mijn dochter ook niet heb al gekeken in mijn telefoon en ik heb ook geen nummers geblokkeerd en nu is het helemaal wel lastig want ze is ook nog met vakantie ik weet niet meer wat ik er aan moet doen.
groetjes


Hoi arjet janet,

Dat klinkt inderdaad lastig, zeg. Zeker als het nota bene je dochter is:eek:
We gaan er gewoon een oplossing voor zoeken.
Ik neem aan dat ze je nummer goed in haar telefoon heeft staan. Als ze vanuit het buitenland smst moet ze er ook even op letten dat er 0031 voor je nummer staat of +31.
Blokkades was je al nagegaan, hè? Welke provider heeft je dochter?

Groetjes,
Charlene
Hallo,
Ik heb sinds 3 dagen dat ik geen smsjes meer ontvang van een bepaald nummer. Ik heb al geprobeerd via andere personen en daar krijg ik de smsjes wel van binnen. De smsjes die ik stuur komen wel over maar wanneer die worden beantwoord, ontvang ik die niet. 

groeten kirsten
hallo ik weet niet welke provider mijn dochter heeft maar ze sms mij nu met de telefoon van haar man en we gaan na de vakantie een oplossing zoeken voor het probleem volgens samsung moest ik de simkaart in een andere telefoon doen en als het probleem dan ook nog is dan moest ik een nieuwe simkaart aanvragen maar mijn dochter doet ook aan washapp ligt het daar misschien ook aan vandaag sms ze dat ze met andere nummers geen probleem heeft ik weet het niet meer wat ik moet doen en we wachten eerst wel tot na de vakantie
groetjes arjet janet
Badge +6
Hallo,
Ik heb sinds 3 dagen dat ik geen smsjes meer ontvang van een bepaald nummer. Ik heb al geprobeerd via andere personen en daar krijg ik de smsjes wel van binnen. De smsjes die ik stuur komen wel over maar wanneer die worden beantwoord, ontvang ik die niet. 

groeten kirsten


Hoi Kirstenol,

Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je geen sms'jes kan ontvangen van een bepaald telefoonnummer. Kan de persoon die een sms stuurt wel jou bellen. Ik heb het vermoeden dat je het nummer hebt geblokkeerd voor het ontvangen van sms'jes. Ik raad je aan de handleiding van je toestel hiervoor te raadplegen hoe je deze blokkade kan verwijderen. Mocht je er er niet uitkomen raad ik je aan contact op te nemen met de leverancier van je toestel wellicht kunnen zij je hiermee helpen.
Badge +6
hallo ik weet niet welke provider mijn dochter heeft maar ze sms mij nu met de telefoon van haar man en we gaan na de vakantie een oplossing zoeken voor het probleem volgens samsung moest ik de simkaart in een andere telefoon doen en als het probleem dan ook nog is dan moest ik een nieuwe simkaart aanvragen maar mijn dochter doet ook aan washapp ligt het daar misschien ook aan vandaag sms ze dat ze met andere nummers geen probleem heeft ik weet het niet meer wat ik moet doen en we wachten eerst wel tot na de vakantie
groetjes arjet janet


Hoi Arjet Janet,

Het feit dat je dochter Whats App gebruikt staat los van het feit dat jij haar sms'jes niet ontvangt. Ik ben benieuwd welke oplossing jullie hiervoor hebben na de vakantie. Ik wens je een fijne vakantie.
Hallo Natascha ik weet nu ook wat mijn dochter voor priverder heeft en datis volgens mij :ik hou van Holland: dat is geloof ik alleen via internet ,maar we zien na de vakantie wel even verder.
groet arjet janet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi arjet janet,

Bedoel je wellicht Hollands Nieuwe? Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

Groetjes,

Alex
Hallo allemaal.
Nou onze dochter is terug van vakantie en het probleem is nog niet opgelost bij de Samsung weten ze het ook niet maar nu heb ik geruild met mijn man van telefoon en nu krijg ik de sms van mijn dochter wel en het gekke is dat is ook een Samsung ik heb een Samsung GT-E1150i en die van mijn man is Samsung GT-E1190 en ik heb Simyo als profider en mijn man Tmobiel en mijn dochter Hollands Nieuwe dus wat er aan de hand is JOOST mag het weten,maar misschien ligt het toch wel aan het toestel want nu kan mijn man geen sms van mijn dochter ontvangen,maar dat is niet zo erg want die sms toch nooit.
bedankt allemaal voor het mee denken en helaas geen oplossing.
met vriendelijke groet
Arjet Janet
Badge +8
Hallo allemaal.
Nou onze dochter is terug van vakantie en het probleem is nog niet opgelost bij de Samsung weten ze het ook niet maar nu heb ik geruild met mijn man van telefoon en nu krijg ik de sms van mijn dochter wel en het gekke is dat is ook een Samsung ik heb een Samsung GT-E1150i en die van mijn man is Samsung GT-E1190 en ik heb Simyo als profider en mijn man Tmobiel en mijn dochter Hollands Nieuwe dus wat er aan de hand is JOOST mag het weten,maar misschien ligt het toch wel aan het toestel want nu kan mijn man geen sms van mijn dochter ontvangen,maar dat is niet zo erg want die sms toch nooit.
bedankt allemaal voor het mee denken en helaas geen oplossing.
met vriendelijke groet
Arjet Janet


Hoi Arjet janet,

Kijk toch eens in jouw toestel bij je telefoonlijst? Ik denk toch dat je je dochter in je toestel hebt geblokkeerd. Ik las toen ik je toestel opzocht op internet, dat er een andere moeder exact hetzelfde had met het nummer van haar dochter. Grappig, hè?
Zij deed het zelfs meerdere keren per ongeluk, dat blokkeren. Helaas stond er niet bij hoe die blokkade te verwijderen. Maar je zou kunnen zien in de telefoonlijst, bij haar nummer, of dat is geblokkeerd.
Anders ga je even langs een telefoonwinkel, daar hebben ze dat volgens mij zo gevonden waar het staat. En weten ze vast ook beter hoe het te herstellen.

Laat je het nog weten?

Groetjes,
Charlene
maar hoe kan het dan dat ik haar wel kan bellen en ook wel een sms sturen maar haar antwoord komt niet bij mij binnen mijn sms bij haar wel ik snap er niks meer van als we in de gelegenheid komen dan moeten we maar eens naar de winkel gaan want heb de Samsung ook gebeld en die wist het ook niet
groet arjet janet
Badge +8
maar hoe kan het dan dat ik haar wel kan bellen en ook wel een sms sturen maar haar antwoord komt niet bij mij binnen mijn sms bij haar wel ik snap er niks meer van als we in de gelegenheid komen dan moeten we maar eens naar de winkel gaan want heb de Samsung ook gebeld en die wist het ook niet
groet arjet janet


Waarschijnlijk is haar nummer in jouw toestel geblokkeerd. Dus haar dingen komen bij jou niet binnen.
Zij heeft geen blokkade voor jouw nummer, dus jij kunt haar wel bereiken. ik zal nog wel even googlen, misschien vind ik het..

Groetjes, Charlene

Reageer