.

Beantwoord

Ook ik ben om 'administratieve redenen' afgesloten..

  • 6 February 2013
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik had al in een ander topic gepost maar bij deze toch maar even z'n eigen topic geven:
Ook ik heb een probleem met afsluiting voor "administratieve" redenen, ik merkte het pas gisteren in de ochtend maar het kan eergisteravond ook al het geval geweest zijn.

Ik heb geen overmatig gebruik van m'n internetbundel (sterker nog, deze heb ik pas goed werkend gekregen nadat ik drie dagen geleden de APN-naam corrigeerde naar 'internet'; voorheen deed het internet het alleen op GPRS, niet op 3G of HSDPA), evenals m'n bel/sms-bundel die ik nauwelijks heb aangeraakt. De afgelopen facturen zijn per automatische incasso gewoon betaald, en het is dat ik constant op Wi-Fi zit met het mobiele datanetwerk uitgeschakeld dat ik het nog niet eerder heb opgemerkt dat ik geen service meer had!
Enig idee hoe dit komt? Ik heb al meerdere malen geprobeerd de verbinding een time-out te laten geven door de telefoon een tijd uit te zetten maar dit helpt ook niet, noch het verwijderen van de sim-kaart.. 
icon

Beste antwoord door Alex 7 February 2013, 13:47

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi RevZ,

Omdat je dezelfde reactie in dit topic heb ik in dat topic een reactie geplaatst. Om het forum overzichtelijk te houden zal ik dit topic daarom sluiten.

Groetjes,

Alex

Groetjes,

Alex