Ook ik heb een probleem met afsluiting voor "administratieve" redenen, ik merkte het pas gisteren in de ochtend maar het kan eergisteravond ook al het geval geweest zijn.
Ik heb geen overmatig gebruik van m'n internetbundel (sterker nog, deze heb ik pas goed werkend gekregen nadat ik drie dagen geleden de APN-naam corrigeerde naar 'internet'; voorheen deed het internet het alleen op GPRS, niet op 3G of HSDPA), evenals m'n bel/sms-bundel die ik nauwelijks heb aangeraakt. De afgelopen facturen zijn per automatische incasso gewoon betaald, en het is dat ik constant op Wi-Fi zit met het mobiele datanetwerk uitgeschakeld dat ik het nog niet eerder heb opgemerkt dat ik geen service meer had!
Enig idee hoe dit komt? Ik heb al meerdere malen geprobeerd de verbinding een time-out te laten geven door de telefoon een tijd uit te zetten maar dit helpt ook niet, noch het verwijderen van de sim-kaart..Â
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie