.

Beantwoord

Ongeldige SIM

  • 23 August 2012
  • 3 reacties
  • 635 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Wegens overschrijding van mijn prepaid beltegoed is mijn Simkaart afgesloten. Ik heb het tekort direct dezelfde dag aangevuld en sta nu weer ruim in de plus, maar mijn simkaart blijft onbruikbaar. Uit en aan zetten van de telefoon heeft niet geholpen. Wat kan ik doen om mijn telefoon weer te kunnen gebruiken? Andere provider zoeken?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 August 2012, 16:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Balen,

Volgens onze gegevens is jouw aansluiting vanmorgen reeds opnieuw op het netwerk gezet na contact met de klantenservice. Zou je mij even kunnen laten weten of je nu weer gebruik kunt maken van de aansluiting?
Welkom op het forum Balen,

Volgens onze gegevens is jouw aansluiting vanmorgen reeds opnieuw op het netwerk gezet na contact met de klantenservice. Zou je mij even kunnen laten weten of je nu weer gebruik kunt maken van de aansluiting?


Ja, hij doet het weer. De oorzaak van van deze storing is echter onduidelijk gebleven. Het kan dus ieder moment weer gebeuren, en met alleen de geblokkerde telefoon is het niet mogelijk om de klantenservice te bereiken. Erg onbevredigend.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Balen,

Ik vermoed dat dit te maken heeft gehad met een vertraging in ons systeem. Hopelijk hoeft dit inderdaad niet nogmaals te gebeuren.

Groetjes,

Alex

Reageer