.

Beantwoord

Ik kan maar 1 sms versturen

  • 9 November 2012
  • 4 reacties
  • 992 Bekeken

Badge
Ik kan slechts 1 sms versturen. Om de volgende te kunnen versturen moet ik mijn toestel herstarten.
En als ze verzonden zijn, dan komen ze niet aan!
Het duurt nu al een paar maanden, normaal gesproken gebruik ik dan ook een alternatieve methode, lees: WhatsApp.
Maar ja, mijn vriendin zit nu in België en daar heb je geen internet met Simyo hé, handig (lekker rustig ja, dat wel) ;-)
Het gaat om mijn Samsung Galaxy Note N7000 met CM10 (Jellybean ROM).
Daarnet 1300 een bericht gestuurd en ik krijg geen reactie, net als van mijn moeder, mijn vriendin, mijn broertje... ga zo maar door.
Hoe is dit op te lossen? 
icon

Beste antwoord door Alex 13 November 2012, 13:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum wpompen,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Netwerktechnisch staat alles goed. Heb je het telefoonnummer van de berichtencentrale al gecontroleerd? Dit moet altijd 31653131313 zijn. Ook ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je een sms verzend. Zou je de simkaart ook eens in een ander toestel kunnen testen om te controleren wat het resultaat dan is?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum wpompen,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Netwerktechnisch staat alles goed. Heb je het telefoonnummer van de berichtencentrale al gecontroleerd? Dit moet altijd 31653131313 zijn. Ook ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je een sms verzend. Zou je de simkaart ook eens in een ander toestel kunnen testen om te controleren wat het resultaat dan is?

Groetjes,

Alex


Is het mogelijk om me de sms met instellingen eens te sturen? Ik ben op zoek naar het menu waar ik dit nummer in kan voeren, valt niet mee (Jelly Bean)
Ik heb geen mogelijkheid om de simkaart te wisselen aangezien mijn andere telefoon een microsim gebruikt...
Badge +2
Beste wpompen,

Wij kunnen dit helaas niet per sms naar je toesturen. Dit moet handmatig worden ingevoerd. Wij adviseren je hiervoor de handleiding van je toestel te raadplegen.

Groetjes,

Arie
Badge
Ik kan weer sms'en! Het was eenvoudig opgelost door over te stappen naar een andere provider.

Thanks!

Reageer