Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactieIk hoor niks bij inkomende gesprekken. Wat nu?
Als ik gebeld wordt hoor ik de beller niet. De beller hoort mij wel. Op de speaker zetten werkt niet, hoofdtelefoontje ook niet. Uitgaand werkt wel. Ik heb de simkaart in twee andere toestellen gedaan, de kruistest, met hetzelfde resultaat. Wat mij betreft is dus duidelijk dat het aan het netwerk/simkaart ligt. Ik heb nog een ander nummer van Simyo welke de problemen niet kent. Kan ik een andere simkaart ontvangen?
Hoi Meike E,
Wat goed om te horen dat het allemaal weer werkt! Het was natuurlijk wel een merkwaardig probleem. Fijn dat nu ook andere klanten die in toekomst hetzelfde probleem hebben de oplossing hier kunnen vinden!
Groetjes,
Kevin
Wat goed om te horen dat het allemaal weer werkt! Het was natuurlijk wel een merkwaardig probleem. Fijn dat nu ook andere klanten die in toekomst hetzelfde probleem hebben de oplossing hier kunnen vinden!
Groetjes,
Kevin
Opgelost! De nieuwe simkaart heeft het probleem meteen verholpen. Bedankt!
Namens Jihane graag gedaan, Meike 🙂 Laten we het inderdaad even afwachten!
Groetjes,
Niels
Groetjes,
Niels
Ja klopt. Ik heb ook de klantenservice even gebeld. Ik hoop dat een nieuwe simkaart gaat helpen. Bedankt voor je reactie!
Hi Meike,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat een merkwaardig probleem! Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je mijn collega al hebt gesproken hierover. Zij heeft een vervangende simkaart jouw kant op gestuurd, in de hoop dat dat het probleem oplost. Ik hoop dat ook!
Laten we het samen in de gaten houden.
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat een merkwaardig probleem! Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je mijn collega al hebt gesproken hierover. Zij heeft een vervangende simkaart jouw kant op gestuurd, in de hoop dat dat het probleem oplost. Ik hoop dat ook!
Laten we het samen in de gaten houden.
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.