.

Beantwoord

Ik heb geen service. Wat nu?

  • 3 February 2019
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

Ik heb een nieuw toestel, iPhone 6s; maar na het instellen blijk ik geen service te hebben in t belnetwerk.
Bij ‘mijn netwerk’ in instellingen valt me op dat KPN er niet bij staat, wel Vodafone en T-mobile.
Denk dat dat er wat mee te maken heeft?

Maar kan niets toevoegen of aanpassen in mijn instellingen verder heb ik t idee.
iemand de gouden tip om dit op te lossen?
alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jihane 4 February 2019, 16:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat gebeurt er als je het Automatisch schuifje AAN zet?
Dan verandert er niets helaas. Dan vindt hij geen netwerk.
Reputatie 7
Badge +9
Ook niet nadat je de iPhone een minuutje in de vliegtuigstand hebt gezet? Misschien is een reset van je aansluiting noodzakelijk, een moderator kan dat voor je doen. Die zal zich morgen melden.
En als je de simkaart in een ander toestel doet en andersom? Dat is een kruistest en weet je waar het probleem ligt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sas,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat zuur dat je toestel het juiste netwerk niet te pakken krijgt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's. Eén van mijn collega's heeft een reset uitgevoerd op je simkaart, wat inhoudt dat de instellingen op 't netwerk vernieuwd worden. Daarna was het toestel niet meer opgeladen, en zou je het nogmaals proberen. Klopt dat een beetje?

Omdat er nog een conclusie is, kan ik nog geen verdere stappen ondernemen. Hou je me op de hoogte? Als het daarna nog niet lukt, kun je dat laten weten en kijken we samen verder.

@ Scotsman en Ray, dank voor het meedenken! 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer