.

Beantwoord

Ik heb een echo op de lijn als ik een specifiek nummer bel. Wat nu?

  • 17 December 2018
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Alleen met mijn echtgenoot (provider Ben) heb ik een echo op de lijn.
icon

Beste antwoord door Niels 18 December 2018, 11:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dan moet je hetProbleem zoeken bij de mobiel/aansluiting (ben) van je echtgenoot
Reputatie 6
Badge +5
Hi josek,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat onhandig dat je een echo op de lijn hebt! Je wilt dit natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben. Je geeft aan dat het hier specifiek over het telefoonnummer van je echtgenoot gaat. We kunnen er dan dus al vanuit gaan dat het niet aan jouw telefoon of aansluiting ligt. Zoals Ron H aangeeft, ligt dit probleem waarschijnlijk bij je echtgenoot. Als iemand anders naar het nummer belt, hoe is de verbinding dan? En andersom? Ik hoor het graag.

Bedankt voor je reactie, Ron H!

Groetjes,
Niels

Reageer