.

Beantwoord

Ik ben niet te bereiken voor mijn contactpersonen. Hoe kan dat?

  • 27 February 2018
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Als ik wordt gebeld krijgt men vaak te horen...deze telefoon is niet bereikbaar...Maar alles is(zover ik kan nagaan) goed ingesteld...gebruik Iphone 4S...wat is hier aan te doen, dit is zeer vervelend voor de beller.
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 February 2018, 06:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Toetje - @Toetje 1946

Om na te gaan waar het probleem zit raad ik je aan een kruistest te doen. Jouw sim andere telefoon en jouw telefoon andere sim. Daarmee kan de sim of de telefoon worden uitgesloten.

We horen graag wat het resultaat is.

Fijne dag nog !😎
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Toetje 1946,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je soms niet te bereiken bent. Dat is niet fijn!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart gewoon actief is. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Kun jij je telefoon uit- en aanzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk.

Mocht het probleem blijven bestaan dan is het zeker aan te raden om een kruistest te doen, zoals Friesian adviseerde. Hiervoor plaats jij je simkaart in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier kunnen wij achterhalen waar het probleem precies aan ligt.

Laat je ons weten wat hiervan de uitkomst is?

Groetjes,
Asma
Hallo Asma.heb gedaan wat jij hebt opgegeven...Antwoord Asma,.Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart gewoon actief is. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Kun jij je telefoon uit- en aanzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk.....Tot op heden heeft iedereen weer verbinding met mij en deze telefoon is niet bereikbaar is niet meer gehoord door contactpersonen..hoe kan ik verkomen dat dit nog eens gebeurd.??...Asma hartelijk dank, je bent een lief mens...Groetjes Toetje 1946
Reputatie 7
Badge +10
Hi Toetje,

Namens Asma, graag gedaan 😃 Als het goed is, blijft alles nu lekker goed werken. Maar mocht het ooit nog de mist in gaan, dan weet je ons te vinden.

Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer