.

Beantwoord

Hoe kan ik zulke hoge kosten hebben voor bellen, terwijl ik nooit een telefoontje heb gepleegd?

  • 28 April 2019
  • 9 reacties
  • 1600 Bekeken

Vanmiddag zou ik uren en meerdere keren gebeld hebben met het nummer 0850516030
maar ik heb niemand gebeld en toch werd er bij beltegoed afgeschreven en automatisch opgewaardeerd
Hoe is dit mogelijk ????
En kan ik de kosten ergens verhalen ???
icon

Beste antwoord door Niels 29 April 2019, 19:30

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Jack18.

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb je aansluiting er even bijgepakt en zie inderdaad dat er erg lang is gebeld naar 0850516030. Ik snap dat je erg geschrokken bent van de kosten die hierdoor zijn ontstaan.

Ben je toevallig door het nummer gebeld en heb je toen zelf teruggebeld? Geregistreerd verbruik heeft namelijk wel altijd echt plaatsgevonden. Ik heb het nummer even opgezocht en deze is van Bespaarcoach. Een bedrijf wat veel klachten ontvangt. Wat je het beste kan doen is het nummer blokkeren. Dit kan je zowel via je telefoon als het Bel-me-niet Register doen. Aan de kosten kan ik momenteel helaas weinig doen.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust :)

Groetjes,
Niels
Beste Niels,
Schijnbaar ben ik gebeld door dit nummer maar dit heb ik niet in de gaten gehad,
Ik was voetbal bij de club aan het kijken en mijn telefoon zat in mijn jas,pas toen ik weer thuis was
hoorde ik tuut tuut tuut en pakte mijn telefoon en zag dat ik schijnbaar gebeld was zonder dat ik dit zelf in de gaten had
Ik heb toen ook niet opgenomen, ook die tweede keer niet
Ik was verbaasd en geïrriteerd en vroeg me af wie of wat dit was en heb toen pas dat nummer gebeld
om licht in de duisternis te brengen
Ik kreeg echter geen gehoor en ben toen pas op mijn Symio gaan kijken en schrok van het feit dat daar
een keer liefst liefst 2 uur bellen en een keer 26 minuten bellen geregistreerd stond terwijl ik niemand , helemaal niemand aan de lijn heb gehad of gesproken heb
Dat derde laatste telefoontje was natuurlijk datgene toen ik zelf terug belde maar geen gehoor kreeg
Alleen voor dat laatste telefoontje neem ik de verantwoording maar wat daarvoor allemaal gebeurt is
is voor mij een raadsel 👺😈👹
Ik ga dus zeker dat nummer blokkeren !!!😡😥😭

Groet Jack
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jack,

Oh, jee! Uit dat verbruik blijkt wel dat er ook uitgaand naar dat nummer gebeld is. Wil jij bij je oproepen op je mobiel even kijken wat je daar ziet staan? Je hoort daar dit gesprek gewon terug te vinden namelijk 🙂

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,
Die oproepen verwijder ik altijd om erger te voorkomen
geen overbodige luxe blijkt nu wel...
ik ga het nummer blokkeren
nog geen tijd voor gehad tot nu toe


groet Jack
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jack,

Slim dat je dat nummer blokkeert! Als je er niet helemaal uit komt om dat nummer te blokkeren, kun je ons laten weten wat voor toestel je hebt. Dan helpen we je hier verder!

Groetjes,
Jihane
mijn toestel = wileyfox spark+

groet Jack
Reputatie 6
Badge +5
Hi Jack,

Onhandig dat het niet lukt om nummers op je telefoon te blokkeren! Ik heb jouw toestel even opgezocht en kwam op de volgende website terecht. Zou je kunnen kijken of je met deze instelling het nummer kan blokkeren? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Beste Niels,
Dankjewel,
Er is sinds dinsdag gelukkig niet meer door 0850516030 gebeld
ik heb de app Oproepblokkade geinstalleerd
Hopelijk is het hiermee opgelost


Dank voor je hulp Jack
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jack18,

Ik hoop het ook! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag! :)

Groetjes,

Kevin

Reageer