.

Beantwoord

Ik heb geen netwerk sinds ik een nieuwe telefoon gebruik. Wat nu?

  • 6 April 2017
  • 7 reacties
  • 1198 Bekeken

ik heb geen netwerk sinds ik een nieuwe telefoon gebruik
icon

Beste antwoord door franswon 12 April 2017, 10:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Laurens houben,

Is jouw nieuwe telefoon wel simlockvrij?

Als het toestel wel simlockvrij is kijk dan eens op https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/toestelhulp-2502

Wat geeft het toestel aan als je naar netwerken laat zoeken?

Kom je er niet uit, geef dan wat meer informatie over je toestel.

Misschien een overtollige vraag, maar je hebt de simkaart toch niet zelf op maat geknipt voor je nieuwe toestel?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi laurens houben,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je geen netwerk hebt sinds je een nieuwe telefoon hebt.

Zoals franswon ben ik ook benieuwd of je toestel simlock vrij is. Heb je 'm bijvoorbeeld gekregen van iemand, vraag het dan eens aan die persoon. Je kan het ook altijd navragen bij de winkel waar je het toestel hebt gekocht.

Ik heb verder je simkaart gereset, wellicht dat het helpt. Doe hiervoor even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Ik hoor graag van je!

@franswon, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Hoi laurens houben,

beste Caspar,
dank je voor je hulp maar
nog steeds krijg ik de mededeling dat geen netwerk geselecteerd is zoeken naar netwerk levert niets op, registreren op Nl-KPN selecteren levert " kan niet verbinden..."

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je geen netwerk hebt sinds je een nieuwe telefoon hebt.

Zoals franswon ben ik ook benieuwd of je toestel simlock vrij is. Heb je 'm bijvoorbeeld gekregen van iemand, vraag het dan eens aan die persoon. Je kan het ook altijd navragen bij de winkel waar je het toestel hebt gekocht.

Ik heb verder je simkaart gereset, wellicht dat het helpt. Doe hiervoor even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Ik hoor graag van je!

@franswon, bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
laurens houben.

Je kunt ook gewoon rechtstreeks in het tekstveld reageren, nu heb je alleen een quote geplaatst

Andere optie is [ ] boven quote of onder /quote. je reactie.
het is een Samsung Xcover2
met een telfort simkaart werkt alles.
Als ik de telefoon laat zoeken met de Simyo sim kaart is de telefoon een tijdje bezig maar dan gebeurt er niets.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Laurens,

Dan lijkt het de simkaart te zijn omdat de Telfort het wel doet.
Via Mijn Simyo kan je een vervangende simkaart aanvragen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Laurens,

Wat goed dat je een andere simkaart hebt geprobeerd! Heb je ook gekeken hoe jouw simkaart het doet in een andere telefoon?

Ik ben het met Franswon eens: het klinkt alsof er een defect is in de simkaart. Ik heb jou daarom meteen gratis, vervangende simkaart toegestuurd. Je ontvangt deze simkaart binnen enkele dagen. Laat je me weten of het wel werkt met je nieuwe simkaart, nadat je 'm hebt geactiveerd? 🙂

@ Franswon en Franswon, dankje voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer