.

Beantwoord

Waarom heb ik geen netwerk?

  • 13 March 2018
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Badge
Zou iemand mijn simkaart weer kunnen resetten?
Ik heb weer geen bereik. Ik ben in het buitenland.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Els 13 March 2018, 10:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Beste Emma - @emmmmmma

Ik voeg het even samen wanneer je het niet erg vind. ☺
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/geen-netwerk-simkaart-resetten-41388/index1.html#post182502

https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/geen-netwerk-buitenland-41383/index1.html#post182492

Komt goed.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi emmmmmma,

Welkom terug op het Forum! Onhandig dat je weer problemen hebt met je bereik in het buitenland.

Ik wil je vragen om voortaan je vraag in één topic te stellen en niet meerdere reacties of topics te plaatsen. Zo houden we het forum netjes en overzichtelijk.

Bij je aansluiting zie ik dat je geen beltegoed meer hebt. Hierdoor kunnen sommige netwerken de verbinding met je simkaart blokkeren. Met een opwaardering kun je dit weer ongedaan maken, dan kun je ook weer bellen en sms'en. Een reset is dus niet nodig in dit geval. Mocht dit vaker voorkomen, dan kun je er voor kiezen om Automatisch Opwaarderen aan te zetten. Zo kom je nooit zonder beltegoed te zitten in het buitenland en blijf je gewoon bereikbaar. Meer hierover kun je teruglezen op deze pagina. 🙂

Laat je het weten als het is gelukt om op te waarderen?

@ Friesian, bedankt voor de samenvoeging!

Groetjes,
Els
Badge
Hoi Els,

Uit Frisians reactie kon ik niet afleiden of ik verder geholpen werd in het vorige topic.
Daarom heb ik een eigen topic geopend.
Erg vervelend voor jullie maar uit het verleden weet ik dat
reacties ook soms langer dan een dag kunnen duren en daar
wilde ik niet op wachten want ik heb zo snel mogelijk bereik nodig
om mijn werk te kunnen doen.

Ik weet dat het probleem komt omdat mijn tegoed op is.
Als ik dit zelf kon opwaarderen had ik dat gedaan.
Helaas heb ik bereik nodig om te kunnen internetbankieren en dus
op te waarderen.

Ik kan mijn tegoed dus niet opwaarderen als ik geen bereik heb.

Erg bedankt.
Emma
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Emma,

Ai, ja dan wordt het inderdaad lastig. Soms komt het voor dat de TAN-codes ook niet worden ontvangen via het buitenlandse netwerk, omdat er geen beltegoed is. Gelukkig is dit een uitzondering.

Ik heb zojuist tijdelijk en met uitzondering de uitgaande blokkade op je aansluiting verwijderd. Ik raad je aan om direct te proberen om op te waarderen via Mijn Simyo. Let op, zorg er voor dat je niet eerst belt of andere kosten maakt, want dan zal de blokkade weer geactiveerd worden.

Op het forum beantwoorden we doorgaans binnen één a twee werkdagen. Heb je een dringende vraag? Dan zijn er meerdere manieren waarop je direct contact met ons kunt opnemen. Hiervoor kun je terecht op onze contactpagina.

Laat je het me weten als het is gelukt? :)

Groetjes,
Els

Reageer