Vanochtend rond 7.00 uur is mijn telefoon afgesloten ivm extreem hoog data verbruik in zeer korte tijd. Ik kon daardoor ook niet meer gebeld worden wat tamelijk rampzalig was is aan gezien ik een bereikbaarheidsdienst had. Om die reden heb ik ook onbeperkt bellen, zodat ik ALTIJD bereikbaar ben.
1e vraag is waarom wordt ook telefonie afgesloten bij extreem hoog Mb verbruik?
2e vraag: hoe is het mogelijk dat ik in zeer korte tijd meer dan 2000 mb verbruik terwijl ik normaal nooit aan de 1000mb (mijn maandbundel) kom? En ik heb automatisch updaten altijd uit staan, vrijwel alle apps kunnen alleen via wifi streamen/downloaden en de wifi-assistentie staat ook altijd uit.
Ik heb gebeld met jullie klantenservice (waar ik erg lang in de wacht stond, met het derde telefoonnummer lukte het contact te krijgen) en ben onplezierig te woord gestaan.
Dit ben ik niet gewend van Simyo, het blijkt wel dat er meer zijn die klachten hebben over onbegrepen extreem hoog data verbruik.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie