Skip to main content

.

Beantwoord

zakelijk e-mail account werkt niet op samsung S3

  • 30 januari 2013
  • 1 reactie
  • 819 Bekeken

Mijn prive e-mail account werkt perfect. Kan ik overal uitlezen. Mijn zakelijk e-mail account werkt niet goed. Op het werk zie je alle mailberichten weer binnenkomen, maar thuis wordt de mail niet bijgewerkt. Een enkele keer heeft hij het wel gedaan, maar waarom toen wel weet ik niet. We hebben al meerdere keren alle instellingen nagelopen maar waarschijnlijk zien we iets over het hoofd. Wat moet ik hiervoor allemaal instellen?

Beste antwoord door Alex

Welkom op het forum marvs,

Eerlijk gezegd durf ik hier geen antwoord op te geven. Het heeft in ieder geval niets met ons netwerk te maken. Dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet, maakt het wat ingewikkelder. Kan je thuis wel gewoon van alle andere internet opties gebruik maken? Ik denk dat je deze vraag het best op een Android forum kan stellen. Daar zitten meer Androidkenners. Of misschien dat iemand hier de oplossing weet.

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • 1 februari 2013
Welkom op het forum marvs,

Eerlijk gezegd durf ik hier geen antwoord op te geven. Het heeft in ieder geval niets met ons netwerk te maken. Dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet, maakt het wat ingewikkelder. Kan je thuis wel gewoon van alle andere internet opties gebruik maken? Ik denk dat je deze vraag het best op een Android forum kan stellen. Daar zitten meer Androidkenners. Of misschien dat iemand hier de oplossing weet.

Groetjes,

Alex

Reageer