.

Beantwoord

wie kan mij helpen met mobiel internet op mijn samsung galaxy ace te krijgen?

  • 23 June 2013
  • 7 reacties
  • 6404 Bekeken

Ondanks alle tips en de instellingen die ik heb otvangen via de sms is het mij niet gelukt om pre paid internet voor 1 maand op mijn telefoon te krijgen. Ik heb een  samsung galaxy ace. De 10 euro zijn uiteraard betaald.
 Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Charlene 24 June 2013, 15:34

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Instellingen via SMS hebben geen zin voor een smartphone.

Hebt u HIER al gekeken / gelezen voor de juiste instellingen?

Anders kan één van de Samsung fanboys hier op het forum misschien wel helpen.;)
Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een abonnement van een jaar aangesloten. Tot nu toe ben ik niet tevrede over de service. Ik zou het liefst z.s.m. mijn abonnement willen beeindigen bij Simyo. Kan dat?


Mvg,
Reputatie 7
Badge +9
Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een abonnement van een jaar aangesloten. Tot nu toe ben ik niet tevrede over de service. Ik zou het liefst z.s.m. mijn abonnement willen beeindigen bij Simyo. Kan dat?


Mvg,


Ten eerste: voor de overzichtelijkheid van dit forum is het niet zo handig om in een topic te posten over een heel ander onderwerp.

Ten tweede: als antwoord op uw vraag: U kunt uw abonnement afkopen. Dat betekent dat u voor de overige tijd de abonnementskosten voldoet. U kunt dan wel eerder overstappen. Wilt u uw nummer behouden, laat uw nieuwe provider dat dan regelen. 
de  Leon,bedankt voor je reactie. Ik heb deze tips etc allemaal al gedaan. Ik krijg echter ook geen pop up om mijn startpagina in te stellen. Misschien toch iets vergeten aan te vinken of in te stellen, Kom er echter niet achter wat ik verkeerd doe!
Badge +8
Ondanks alle tips en de instellingen die ik heb otvangen via de sms is het mij niet gelukt om pre paid internet voor 1 maand op mijn telefoon te krijgen. Ik heb een  samsung galaxy ace. De 10 euro zijn uiteraard betaald.
 Wie kan mij helpen?


de  Leon,bedankt voor je reactie. Ik heb deze tips etc allemaal al gedaan. Ik krijg echter ook geen pop up om mijn startpagina in te stellen. Misschien toch iets vergeten aan te vinken of in te stellen, Kom er echter niet achter wat ik verkeerd doe!

Hoi cverkaaik,

Wat jij nog even moet doen is de optie "Internet op je mobiel" aanzetten op Mijn Simyo.
Die vind je, wanneer je bent ingelogd, helemaal rechtsonderaan.
Dat schuifje moet je aanzetten. Dit maakt het mogelijk om internet te gebruiken via het netwerk. Is je bundel op, dan kun je de optie weer uitzetten. Anders kun je internet blijven gebruiken, maar tegen buiten bundel tarieven.

Laat je even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene
Beste Charlene, beetje dom van me, maar bedankt: Ik heb nu internet!!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een abonnement van een jaar aangesloten. Tot nu toe ben ik niet tevrede over de service. Ik zou het liefst z.s.m. mijn abonnement willen beeindigen bij Simyo. Kan dat?

Mvg,


Hoi lea,

Jammer dat je niet tevreden bent. Je reactie past niet helemaal bij dit topic. Ik heb je daarom een eigen topic gegeven. Je kunt het topic hier vinden. Je kunt daar ook het antwoord vinden op je vraag.

Beste Charlene, beetje dom van me, maar bedankt: Ik heb nu internet!!

Hoi cverkaaik,

Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te weten dat het werkt :)

Groetjes,

Alex

Reageer