Skip to main content
Beantwoord

Wie kan mij helpen met de S25 FE promotie, Samsung accepteert het aankoopbewijs niet?

• January 28, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Gister heb ik mijn nieuwe S25 FE binnen gekregen en ik wilde gelijk de Galaxy Tab A11+ 5G aanvragen.

Als eerste een aanvraag ingediend bij samsung, die werd afgewezen, omdat het aankoopbewijs niet genoeg was. Terwijl ik de mail met als onderwerp "Jouw telefoon bestelling" had bijgevoegd als aankoop bewijs. Toen heb ik met Simyo gebeld om te vragen welke documenten er dan wel nodig waren. Deze vertelde mij dat ik de mail met onderwerp "Jouw telefoon bestelling" kon gebruiken als aankoopbewijs.
Dus ik heb weer de volgens Simyo juiste documenten geupload, werd hij weer afgewezen, met dezelfde reden dat het aankoopbewijs niet voldoende zou zijn. En dit wordt dus niet geaccepteert door Samsung. Dus ik gebeld en die zeiden: Nee meneer u moet uw factuur hebben. En ik daarop gereageerd dat Simyo dit ziet als een factuur en ze dus ook geen andere kunnen sturen. Werd ik toch weer verzocht om een factuur aan te vragen bij Simyo. En je raad het al... Weer het zelfde gezeik. Oftewel Simyo zegt dit, samsung zegt het anders, en daar zit je dan als klant midden in. Dit is enorm frustrerend en je wordt zo moe gemaakt dat je op een gegeven moment denkt van ik stop ermee. Wat ik dus absoluut niet ga doen.

Ik probeer me aan ALLE spelregels te houden, die zowel bij Samsung als Simyo vermeld staan. Al mijn documenten zijn geldig, maar worden niet geaccepteert...
Waarom moet een klant zo moe en gefrustreerd gemaakt worden voordat het wordt opgelost?
Kunnen jullie niet als partijen in deze duidelijkere spelregels opstellen?
Kunnen jullie geen contact onderling hebben en dit voor mij netjes oplossen?
Registratienummer bij samsung is: xxx  Moderator: Persoonlijke gegevens zijn verwijderd ter bescherming van de privacy

Graag verneem ik jullie reactie!

Edit: samsung forum medewerkers geven aan: “Blijven bellen naar hun en een factuur eisen.”

Groet,

Jan Lindhout

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@janlindhout,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je dit zo ervaart. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is en dat het veel tijd en energie kost om hier steeds mee bezig te zijn. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Wat betreft de Galaxy Tab A11+ 5G en het aankoopbewijs: bij ons zien wij de mail met het onderwerp “Jouw telefoon bestelling” als geldig aankoopbewijs, maar we begrijpen dat Samsung hier een ander beleid hanteert en een factuur verlangt. Ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling, zodat er in de toekomst hopelijk duidelijkere documenten beschikbaar zijn en het proces minder omslachtig verloopt.

Ik zie dat je contact met ons hebt gezocht over deze kwestie. De juiste afdeling is hiermee bezig en heeft een e-mail naar Samsung verstuurd. We wachten nog op hun reactie. Ik raad aan om de reactie van mijn collega van de klantenservice af te wachten, zodat er geen verwarring ontstaat. Hopelijk wordt het snel voor je opgelost!

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • January 28, 2026

Hoi ​@janlindhout,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je dit zo ervaart. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is en dat het veel tijd en energie kost om hier steeds mee bezig te zijn. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Wat betreft de Galaxy Tab A11+ 5G en het aankoopbewijs: bij ons zien wij de mail met het onderwerp “Jouw telefoon bestelling” als geldig aankoopbewijs, maar we begrijpen dat Samsung hier een ander beleid hanteert en een factuur verlangt. Ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling, zodat er in de toekomst hopelijk duidelijkere documenten beschikbaar zijn en het proces minder omslachtig verloopt.

Ik zie dat je contact met ons hebt gezocht over deze kwestie. De juiste afdeling is hiermee bezig en heeft een e-mail naar Samsung verstuurd. We wachten nog op hun reactie. Ik raad aan om de reactie van mijn collega van de klantenservice af te wachten, zodat er geen verwarring ontstaat. Hopelijk wordt het snel voor je opgelost!

Groetjes,
Sedat