.

Beantwoord

Weet iemand of dit kwaad kan?

  • 5 December 2014
  • 13 reacties
  • 647 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gehaald (Galaxy Note 3 Neo) maar aangezien de winkel geen leuk hoesje had dacht ik van ik laat aan de zijkanten het plastic nog even zitten. Maar domme ik had niet gezien dat er bij het dicht doen van de achterkant dus een plasticje was verschoven en die zit nu muurvast in de rand en ik krijg het er niet uit met een pincet:( 

Ik ga morgen meteen terug naar de winkel om te kijken of ze het eruit kunnen krijgen maarja wat als dat niet lukt, kan het dan kwaad?
icon

Beste antwoord door Andreas 5 December 2014, 20:46

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +1
Als de telefoon werkt opzich niet, plastic smelt niet zomaar en geleid ook geen stroom.
Zolang alles gewoon dicht zit en je niks raars ziet verder zit je goed.
Badge
Gelukkig, had echt zoiets van dat heb ik weer. Ik was nog zo verzichtig maar had die beschermingsstickers over het hoofd gezien omdat je ze amper tot niet ziet zitten. Verder werkt de telefoon gewoon zo ver ik kan zien want ik moet alles nog goed instellen en ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo uitgebreid was qua mogelijkheden.
Gelukkig, had echt zoiets van dat heb ik weer. Ik was nog zo verzichtig maar had die beschermingsstickers over het hoofd gezien omdat je ze amper tot niet ziet zitten. Verder werkt de telefoon gewoon zo ver ik kan zien want ik moet alles nog goed instellen en ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo uitgebreid was qua mogelijkheden.

Mocht je er nog niet aan gedacht hebben, wil ik je dit advies geven.
Zorg ervoor dat de telefoon niet onbewust een eigen leventje kan gaan leiden.
Zorg dat de toetsen beschermd zijn zodanig dat ze niet eenvoudig ingedrukt kunnen worden!

Groet,
Friesian.

P.s. wat de reactie betreft van Andreas, het werken met schrikdraad is enigszins vergelijkbaar. (Isolatoren)
Badge
Ja dat van een eigen leven lijden  is herkenbaar. Niet bij mij trouwens maar soms belt iemand mij per ongeluk omdat de telefoon in de broekzak zit.:p
Ga morgen een hoesje shoppen.
Reputatie 4
Badge +8
Je kunt het achterkantje er toch afschuiven? Je moet toch bij je simkaart en batterij kunnen?
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt het achterkantje er toch afschuiven? Je moet toch bij je simkaart en batterij kunnen?

You took the words right out of my mouth, sis. :rolleyes: Dacht ik namelijk ook. Waarschijnlijk moet je niet schuiven maar 'm d'raf klikken. 🆒

maar soms belt iemand mij per ongeluk omdat de telefoon in de broekzak zit.
.


Deze snap ik eigenlijk ook niet zo.

Andersom kan ik me er wel iets bij voorstellen...

Badge
Was het maar zo makkelijk als de achterkant eraf halen maar het zit dus tussen die zilverkleurige rand.  (Ja ik weet het, hoe krijg je het voor elkaar?! ;))

Ohh en dat van dat ik gebeld wordt, mijn vader heeft zijn smartphone zonder hoesje in zijn broekzak en soms zitten daar ook andere spullen bij dus als hij dan naar het ene aan het graaien is gaat dat ding soms bellen.. zal wel onder een van die sneltoetsen zijn ingesteld ofzo:p
Die folie zat eerst "gekleefd" op het display.
Wanneer ik het goed begrijp zit het tussen "de lijst en een foto" (van koorelle misschien?)
Zoals Andreas al zei, het kan geen kwaad, maar steekt het er duidelijk uit?
Naar mijn mening kan het er alleen uitgehaald worden bij een repair en go center.

Toch wel aardig van zijn telefoon dat die jou dan belt, wanneer je hier je nummer zet heb je kans dat dat vaker gebeurt. :p
Lijkt me een leuk alternatief voor je nu je geen blauwe enveloppen meer ontvangt, zo hoor je nog eens iets van een ander. 

😃
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Geisha,

Heel leuk dat je je vraag hier op het forum stelt. Je ziet maar weer, er snelt van alle kanten hulp toe:D

Ik heb je topic wel even verplaatst naar het subforum 'Android toestellen', ik denk dat het daar het beste thuis past.

Wat vervelend dat je het plastic niet meer los krijgt uit de rand. Ben je al langs de winkel geweest? Wat was de reactie in de winkel
Kun je hier laten weten of en hoe je het hebt kunnen oplossen?

Ben je verder blij met je nieuwe telefoon?


@Allen, dank voor de helpende hand:)
Badge
Ik ben naar de winkel geweest en die hebben het voor mij verwijderd ook al had het inderdaad geen invloed.
Heb er nu wel een krasje zitten maarja dat wordt bedekt door de cover en ik ken mezelf, kan er vast niet te lang vanaf blijven dus dan is het beter dat het weg is.
Ik ben naar de winkel geweest en die hebben het voor mij verwijderd ook al had het inderdaad geen invloed.
Heb er nu wel een krasje zitten maarja dat wordt bedekt door de cover en ik ken mezelf, kan er vast niet te lang vanaf blijven dus dan is het beter dat het weg is.

En nu voor de verandering er niet iets anders in frunniken..... :D
Reputatie 5
Badge +11
En nu voor de verandering er niet iets anders in frunniken..... :D

Niet in je telefoon in elk geval, Geisha!

Maar wel superfijn dat het verwijderd is.
Reputatie 4
Badge +8
Haha Ernst 😉 gelukkig dat het irritantje weg is!
Veel plezier met je toestel!!!

Reageer