.

Beantwoord

Wanneer komen er nieuwe telefoons?

  • 8 January 2024
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Ik kan binnenkort verlengen.

Het plan is om te verlengen met een nieuw toestel.

Dat heb ik de laatste keer ook gedaan en is goed bevallen.

Laatst zag ik dat de S23fe is toegevoegd aan het assortiment.

Maar eigenlijk ben ik al een tijdje aan het wachten op de reguliere S23, of de Google Pixel telefoons.

Is er ook zicht op of die telefoons op korte termijn worden toegevoegd?

 

 

icon

Beste antwoord door RicoK 9 January 2024, 14:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Martinow Om het alleszins betaalbaar te houden zul je in de telefoonshop alleen low- en mid-range toestellen vinden. Toestellen met een aangename of misschien wel goede prijs-kwaliteit-verhouding. 

Ik denk en verwacht dat de door jou gewenste toestellen niet in de toestelshop zullen gaan verschijnen.

Als ik je een tip/advies mag geven, ik kom nog uit de tijd en dit is nog altijd wel zo, maar merk je er weinig tot niets van, dat toestellen die je mee least aan het einde van de rit altijd duurder zijn geweest dan dat je zo'n toestel zelf zou hebben aangeschaft. Misschien kun je eens kijken wat jouw toestellen los kosten in bijvoorbeeld de Tweakers Pricewatch.

Nadelen van het mee-leasen van een toestel zijn, dat het toestel gedurende de looptijd niet van jou is en dat je een mogelijke BKR-registratie oploopt wat problemen kan opleveren bij het aanvragen van ander soortige leningen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Martinow,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je je telefoon weer wilt verlengen met een toestel! 😊

Wat @RicoK zegt klopt inderdaad, wij verkopen niet de allernieuwste soort telefoons (bedankt voor je hulp!). Het is helaas onbekend of wij de Samsung s23 of Google Pixel telefoons zullen verkopen (of wanneer). Hiervoor kun je het beste onze website in de gaten houden.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer