.

Beantwoord

Waarom zijn bij mij inkomende oproepen geblokkeerd?

  • 18 April 2015
  • 2 reacties
  • 4325 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een maand simyo aangeschaft. Ik kwam er vandaag achter dat ik alleen kan bellen naar anderen. Maar anderen kunnen niet naar mij bellen. Elke keer als ik gebeld word krijg ik een melding "Gemiste oproep (geblokkeerd) thuis" Ik heb niemand geblokkeerd op mijn android toestel. Dit bericht krijg ik van iedereen die mij belt, en de beller krijg als andwoord dat ik in gesprek ben. Ik heb al geprobeerd iets in de instellingen te veranderen maar daar kon ik ook niks vinden. Ik heb al mijn nummers opgeslagen op mijn google account en niet op mijn simkaart. Heb daar in tegen wel geprobeerd om een nummer op sim te zetten. Helaas krijg ik precies de zelfde melding weer.

Wie o wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door MichD 18 April 2015, 17:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Wilko.v,

Het ziet ernaar uit, dat er een doorschakeling aan staat op jouw mobiele nummer, waardoor niemand jouw kan bereiken.
Probeer daarom de volgende code eens uit: ##21#
Je toets deze code gewoon in, alsof je gaat bellen en drukt daarna op de bel toets of groen hoorntje.

Mocht dat niet direct werken, dan kun je ook de volgende code proberen: ##002#
Dus wederom deze code invoeren, en daarna op het groene hoorntje of bel toets drukken.

Bij de laatste haalt hij alle mogelijke doorschakelingen op je aansluiting weg.

Voer daarna nog even de volgende stap uit, zodat je simkaart een nieuwe update krijgt en zich opnieuw aanmeld op het mobiele netwerk, druk voor de nodige aanwijzingen op de volgende link:
www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-geen-bereik-ik-heb-geen-netwerk-97?c=44

Ik hoop dat daarmee je probleem wordt opgelost, is dat niet het geval dan zou a.s. maandag een moderator even moeten kijken naar je aansluiting, en dan eventueel een reset moeten uitvoeren.

Dus laat even weten, hoe het is gegaan.
Wens je nog een fijn weekend toe!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Wilko.v, welkom op ons forum :)

Heb je al iets kunnen doen met het antwoord van MichD?
Zelf zou ik gaan voor
Mocht dat niet direct werken, dan kun je ook de volgende code proberen: ##002#
Dus wederom deze code invoeren, en daarna op het groene hoorntje of bel toets drukken.


Laat je het nog even weten?


MichD, dank je voor je antwoord!

Reageer