.

Beantwoord

Waarom wordt mijn simkaart niet herkend in mijn Galaxy S4.

  • 28 August 2017
  • 2 reacties
  • 306 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe Simyo kaart aangeschaft voor mijn Samsung Galaxy S4, maar deze blijkt niet herkend te worden door mijn mobiel. Dit is een best bekend verhaal voor vele S4 gebruikers en ik las dat een dikkere simkaart misschien de oplossing kan zijn. Iemand al ervaringen met het gebruik van een dikkere simkaart in de S4? En zo ja, hoe kan ik deze aanvragen bij Simyo?
icon

Beste antwoord door franswon 29 August 2017, 10:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi N.Struijk,

Een dikkere simkaart is inderdaad meestal de oplossing voor de S4, een moderator zal dit oppikken en verder verzorgen.

Controleer voor alle zekerheid je adresgegevens op Mijn Simyo, anders ligt de simkaart misschien in de verkeerde brievenbus.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi N.Struijk!

Welkom op het Simyo Forum! Wat ontzettend onhandig dat je nieuwe simkaart niet wordt herkend door je telefoon. Het is inderdaad bekend dat sommige simkaarten nèt niet goed worden gelezen door de Samsung Galaxy S4. Geen zorgen, die dikkere simkaart is meestal de oplossing!

Ik ga je deze simkaart direct toesturen. Binnen drie werkdagen zul je hem ontvangen, voor deze extra simkaart hoef je niet te betalen omdat ik zie dat je al een hele lange tijd bij de Simyo Familie hoort! Houd er rekening mee dat je deze dikkere simkaart niet zelf kunt activeren via Mijn Simyo. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice, dit staat ook in de begeleidende brief uitgelegd.

Laat je het ons weten als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen en hij werkt in je telefoon?

@ franswon, een hele goede tip om het adres te controleren! Bedankt voor je reactie. :)

Groetjes,
Els

Reageer