Skip to main content
antwoord

Waarom schakelt mijn Mobiele gegevens automatisch weer in, op een Samsung S4 Active?

  • January 12, 2015
  • 2 reacties
  • 3787 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Ik heb mij mobielegegevens uit gezet, maar als ik even later kijk, dan staat deze van zelf weer aan.
Hoe zorg ik dat mobiele gegevens uit staat.?

Bijkomende irritatie is dat ik nu ook steeds de melding krijg van Roaming:
De gegevensverbinding is verbroken omdat u buiten het thuisnetwerk bent en roaming is uitgeschakeld.

Ik gebruike een Samsung galaxy S4 Active.

Groeten Frans

Beste antwoord door MartijnR

Hoi FransB,

Je bedoeld dat deze op je telefoon vanzelf weer aangezet wordt door een onbekende factor? of heb je het over "mijn Simyo?"

Ik denk dat roaming en het vanzelf aangaan van je mobile gegevens iets met elkaar te maen hebben. Zet roaming uit en probeer ook eens een 
nieuwe APN aan te maken als het eerste niet werkt. 

Laat aub even weten of deze tips je verder hebben geholpen.

2 reacties

MartijnR
Forum|alt.badge.img+9
  • Leader
  • antwoord
  • January 12, 2015
Hoi FransB,

Je bedoeld dat deze op je telefoon vanzelf weer aangezet wordt door een onbekende factor? of heb je het over "mijn Simyo?"

Ik denk dat roaming en het vanzelf aangaan van je mobile gegevens iets met elkaar te maen hebben. Zet roaming uit en probeer ook eens een 
nieuwe APN aan te maken als het eerste niet werkt. 

Laat aub even weten of deze tips je verder hebben geholpen.

Ruud
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • January 13, 2015
Hoi FransB,

Welkom terug op het forum:) Je telefoon is wel erg active;)

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Telefoons>Android', zo kan iedereen het makkelijk vinden en je eventueel sneller helpen.

Aan je gegevens zie ik dat het gaat om het internet van je toestel. Ik begrijp dat je deze uitzet op je toestel, maar dat deze automatisch weer aan gaat. 😕 Mocht je zeker willen weten dat je geen internet meer verbruikt, zet het dan uit via Mijn Simyo.;)

Roaming kun je in Nederland uit laten staan, zoals Martijn® al aangeeft. Voor de nieuwe APN kun je hier klikken.

Hebben zijn tips geholpen?

@Martijn® Dank voor je hulp!