Skip to main content
Hai ik heb een app gedownload op mijn mobiel(galaxy a5 2016)en nu loopt de tekst wat betreft het inloggen over elkaar heen. Ik kan op deze manier mijn password niet invullen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geonstalleerd maar helpt niets. Op de tablet gaat het wel gied maar wil het ivm werk op mijn mobiel hebben. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
Hoi joppe3010,



Wat vervelend dat je problemen hebt met een bepaalde app. Welke app is het precies en heb je al op Google of in de Play Store gekeken naar reacties?



@RicoK en Raytje bedankt voor jullie hulp!



Groetjes,

Caspar
Heb je al gekeken bij de reacties in de Play store of er andere gebruikers zijn met het zelfde probleem?



Welke app is het?
Hmmm, dat is iets wat ik niet eerder heb meegemaakt of over heb gelezen. Het is een modern toestel met een moderne Android versie erop (Android 5.x of inmiddels 6.x). Daar kan het niet aan liggen.



Ervaar je iets soortgelijks niet met andere apps? Misschien kun je proberen in te loggen middels een pincode?

Reageer