.

Beantwoord

Waarom laadt mijn telefoon niet meer op?

  • 1 December 2016
  • 5 reacties
  • 832 Bekeken

Badge
Beste simyo,
Sinds vandaag laadt mijn telefoon niet meer op, hij herkent de lader niet. Het gaat om een huawei ascend G7.
icon

Beste antwoord door Ray 2 December 2016, 09:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

En waar heb je die telefoon vandaan?
Badge
Van simyo
Lees even de info na klikken van de link :)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/waar-moet-ik-mijn-telefoon-naar-toe-sturen-al-366?c=160
Reputatie 5
Badge +6
Hey M. Versteijlen,

wat vervelend dat je niet meer kan opladen, probeer eens of een andere kabel/ andere adapter wel werken.
Anders is waarschijnlijk de poort van je telefoon kapot. Dan moet je hem dus of opsturen of bij een lokale elektronicawinkel langsgaan om te kijken of zij de oplossing weten en kunnen maken.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi M. Versteijlen,

Wat vervelend dat je telefoon niet meer oplaadbaar blijkt! Dat kan aan een heleboel dingen liggen, zoals hierboven gezegd is. Het kan aan het oplaadpoortje liggen, aan de batterij, of aan de oplader. Raytje deelt een belangrijke link. Je vindt hier een heleboel informatie terug. Er staat precies wat je moet doen om je telefoon ter reparatie op te sturen, stap voor stap!

Weet je niet zeker of het toestel gerepareerd moet worden? Dan kun je het beste langsgaan bij een telefoonwinkel bij jou in de buurt. De mensen daar kunnen je gerichter vertellen wat er speelt. Heb je ook een andere oplader geprobeerd? 🙂 Misschien werkt dat!

Hou je ons op de hoogte?

@ Raytje en PaulH, dank voor de reacties mannen!

Groetjes,
Jihane

Reageer