Skip to main content
antwoord

Waarom krijg ik iedere dag phissing en spam mails met het opstarten van mijn telefoon?

• May 8, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Hallo Info; ik krijg elke dag Phissing en spam mail binnen met t opstarten al op mn 06 mobiele telefoon graag had ik deze niet meer gehad kunnen jullie daar iets in betekenen omschrijving 06 is Simyo 06XXXXXXXX en  het kenmerk CCB1C7B48C104E1ABE2AB39 GRAAG RESPONS 

Mvg;Jozef

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@JozefHerman,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo vaak spam berichten krijgt! 

Allereerst heb ik even jouw 06-nummer uit jouw bericht verwijderd. Het is voor je eigen veiligheid niet toegestaan om persoonlijke gegevens in je bericht te delen.

Helaas kunnen wij als provider weinig doen aan spam berichten. Wel zou je eventueel de telefoon kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen zodat de telefoon als het ware wordt gereset. Hierdoor raak je alleen wel alle gegevens kwijt die in de telefoon staan dus mocht je dit willen doen dan raad ik aan om belangrijke documenten tijdelijk ergens anders op te slaan. 

Groetjes,
Amy

2 reacties

• auteur
  • Beginner
  • May 8, 2025

Betrefd Phissing en Spam deze krijg ik elke dag binnen op mn Simyo 06 mobiele telefoon graag had ik deze niet meer gehad ik mail je de een foto mede van de vele fotoos svp graag had ik dit opgelost gezien

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 8, 2025

Hoi ​@JozefHerman,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo vaak spam berichten krijgt! 

Allereerst heb ik even jouw 06-nummer uit jouw bericht verwijderd. Het is voor je eigen veiligheid niet toegestaan om persoonlijke gegevens in je bericht te delen.

Helaas kunnen wij als provider weinig doen aan spam berichten. Wel zou je eventueel de telefoon kunnen terugzetten naar de fabrieksinstellingen zodat de telefoon als het ware wordt gereset. Hierdoor raak je alleen wel alle gegevens kwijt die in de telefoon staan dus mocht je dit willen doen dan raad ik aan om belangrijke documenten tijdelijk ergens anders op te slaan. 

Groetjes,
Amy