.

Beantwoord

Waarom krijg ik een oranje scherm bij de Simyo app?

  • 22 July 2016
  • 3 reacties
  • 335 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
ik heb de samsung galaxy s3 neo en ik heb de simyo app kunnen downloaden. maar elke keer als ik all mijn tablatten (vensters) wil sluiten (dus ook die van simyo) en er weer op de simyo app wil gaan klikken is het gehele scherm oranje met geen tekst. ik heb het al een paar keer verwijderd en weer gedownload maar dat oranje scherm blijft maar komen en ik wil graag mijn simyo informatie kunnen zien op die app. hopelijk kunnen jullie helpen.
icon

Beste antwoord door Caspar 23 July 2016, 15:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi fay,

Leuk dat je je vraag stelt op het Simyo forum.

Vervelend dat je een oranje scherm krijgt bij de app. Dit probleem hebben wij al eens eerder gezien en dat is ook zeker op te lossen. In een ander topic staat een hele duidelijke uitleg wat je eraan kunt doen. Klik hier om naar dat topic te gaan.

Kom je er zo uit?

Groetjes,
Caspar
nederlanse handleiding voor cat s30 heb ik graag, ik weet niet hoe ik op internet kom met deze smartphone
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jacobs53,

Welkom op het forum.

Om snel en duidelijk antwoord te krijgen, is het handig om je vraag te stellen in een nieuw topic. Dit maakt het forum ook veel overzichtelijker!

Voor nu geef ik je gewoon hier antwoord. Je kunt de handleiding van de Cat S30 online vinden. Klik hier om naar de handleiding toe te gaan! Kom je er zo uit?

Verder kun je altijd even je instellingen checken. Kijk goed op Mijn Simyo of de 'internet-optie' aanstaat.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer