.

Beantwoord

Waar zijn mijn contacten en groepsgesprekken heen?

  • 20 November 2016
  • 4 reacties
  • 882 Bekeken

Hoe kan het dat ik uit alle groepsappen ben op whatsapp nadat ik overgestapt ben van mijn stukke iphone naar een samsung galaxy s4?
Hierdoor ben ik ook al mijn contacten kwijt, ondanks dat ik dezelfde simkaart gebruik.
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 November 2016, 19:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Contacten staan niet automatisch, worden niet automatisch opgeslagen op de sim. Die keuze maak je als gebruiker zelf.
(Groeps)Chatscontacten staan niet van WA op de sim.
Meer info over back-up van WA....
https://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20902622

Kort verteld, vorige foon kaduuk, geen back-up......

Lees de info in de link goed door, misschien vindt je daar terug wat helpt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Francis1995,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat de overstap naar een nieuwe telefoon niet zo vlot verloopt als je wilde 😞 Ik kan me erg goed voorstellen dat je ervan baalt als je contacten verdwenen zijn, en al je groepsgesprekken via Whatsapp ook. Ik ben bang dat al je contacten dan op je toestel stonden en niet op je simkaart. Het is vooral jammer dat je oude telefoon stuk is! Anders had je je contacten kunnen uploaden op de Cloud. Daarna kan je ze weer kunnen importeren op je nieuwe toestel.

Lees je de link die Friesian gedeeld heeft nog even door?

Ik ben bang dat wij je niet verder kunnen helpen hiermee. Sorry! Laat je het weten als je andere vragen hebt?

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor de antwoorden! Helaas kan ik dus geen backup maken, en ben ik echt de nummers kwijt. Alleen verbaast het mij dat ik van mensen hoorde dat ik zomaar uit groepsappen ben gestapt, zonder dat ik dat zelf heb gedaan. Normaal is het toch dat je op andere mobiel met zelfde simkaart komt, je in de groepsappen blijft?

Alle nummers kwijt en groepsappen, en zit er niks anders op dan iedereen nummer vragen.

Nogmaals bedankt en is het zo 'opgelost'.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Francis_1995,

Heel jammer! 😞 Dat is inderdaad gek, dat je uit je groepsgesprekken bent gegooid. Als je met hetzelfde nummer op een nieuwe mobiel zit, zou je gewoon in de groepsgesprekken moeten blijven. Het klinkt als een Whatsapp-probleem, maar het is toch wel heel vervelend voor jou.

Ik hoop dat het lukt om al je contacten terug te halen!

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer